Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook 12 2017 problem z gładzikiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sevecc

sevecc
  • 709 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 06 kwietnia 2019 - 07:19

Hejo,

 

Mam problem z gładzikiem w Macbooku 12.

Ogólnie gładzik działa ale od jakiegoś czasu haptic feedback jest bardzo słaby. Prawie niewyczuwalny.

Zmiana ustawień gładzika nic nie daje. Ponowne uruchomienie też nie pomogło.

 

Przy okazji pytanie bo niedawno skończyła mu się roczna gwarancja Apple więc w razie co pewnie będzie trzeba skorzystać z rękojmi - jak to działa w przypadku zakupu z Apple Online Store? Jaka jest procedura?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


iPhone X silver /  Watch S4 / MacBook Air 2018 / iPad Air 2


#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 465 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2019 - 12:28

Czasem wystarczy kalibracja gładzika w serwisie, a czasem konieczna jest wymiana górnej części obudowy z gładzikiem.

Jeśli komputer jest Apple Online Store to trzeba go oddać do naprawy do serwisu autoryzowanego z dowodem zakupu. Możesz go wysłać do nas.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#3 sevecc

sevecc
  • 709 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 08 kwietnia 2019 - 12:52

Czasem wystarczy kalibracja gładzika w serwisie, a czasem konieczna jest wymiana górnej części obudowy z gładzikiem.

Jeśli komputer jest Apple Online Store to trzeba go oddać do naprawy do serwisu autoryzowanego z dowodem zakupu. Możesz go wysłać do nas.

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Ja chciałbym tę wadę zareklamować z tytułu rękojmi. Czy mogę to zrobić u Was?

 

Pozdrawiam


iPhone X silver /  Watch S4 / MacBook Air 2018 / iPad Air 2


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 465 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2019 - 12:56

Dokładnie tak. O tym właśnie napisałem. Trzeba zgłosić komputer w serwisie autoryzowanym koniecznie z dowodem zakupu.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych