Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pęk kluczy - problem z synchronizacją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 02 kwietnia 2019 - 22:08

Cześć,

Na iMacu mam uruchomioną usługę "pęk kluczy" w iCloud. Po zakupie iPhone'a Xr kilka dni temu, zalogowałem się do tego samego konta Apple ID i iCloud, ale baza haseł nie jest dostępna z poziomu iPhone'a, z kolei hasła zapamiętane na iPhone nie są widoczne na Maku... Tak jakby usługa działała sobie niezależnie na obu urządzeniach.

Czy ktoś ma pomysł, co może być nie tak?



#2 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 03 kwietnia 2019 - 06:57

Można zamknąć, poradziłem sobie wylogowując się z Apple ID na telefonie i logując ponownie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych