Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X z USA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel4322

pawel4322
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2019 - 22:26

Cześć, osoba z mojej rodziny wraca do Polski z USA i zastanawiam się nad zmianą starego Iphone na X. Niestety w internecie mało o tym informacji i nie mam żadnego doświadczenia w sprowadzaniu sprzętu z USA więc chcę się Was poradzić. Znalazłem dobrą ofertę na Bestbuy ale są 2 opcje kupna telefonu i nie mam pojęcia czym się różnią (oczywiście prócz ceny ;)

Unlocked (przy wybraniu activate today muszę wybrać sieć i abonament, przy activate later nie, ale 50 $ drożej)

https://www.bestbuy.com/site/apple-iphone-x-with-64gb-memory-cell-phone-unlocked-space-gray/6316064.p?skuId=6316064

Prepaid (też bez wybierania sieci)

https://www.bestbuy.com/site/simple-mobile-apple-iphone-x-with-64gb-memory-prepaid-cell-phone-space-gray/6289819.p?skuId=6289819

Jaka jest różnica między tymi dwoma aukcjami? Co powinienem wybrać? Może znacie jakieś inne sklepy amerykańskie będące autoryzowanymi sprzedawcami Apple? Jak wiadomo X nie ma w oficjalnych sklepach Apple. Co by nie mówić są to atrakcyjne ceny porównując do naszych sklepów gdzie X stoi na poziomie 3600-3900 zł. 

No i jeszcze na koniec mityczne już chyba pytanie o gwarancję. Poczytałem trochę w internecie i wszędzie znajduję sprzeczne informacje na temat honorowania gwarancji w Polsce.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

 



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 marca 2019 - 11:07

... nie mam żadnego doświadczenia w sprowadzaniu sprzętu z USA więc chcę się Was poradzić. ...
Jak wiadomo X nie ma w oficjalnych sklepach Apple. Co by nie mówić są to atrakcyjne ceny porównując do naszych sklepów gdzie X stoi na poziomie 3600-3900 zł.