Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X - reakcja ekranu na dotyk.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 23 marca 2019 - 20:09

Cześć, iPhone X kupiony 3 dni temu. Dziś trochę więcej z niego korzystam i zauważyłem, że coś jest nie tak z panelem dotykowym.

Klikam ikonę jakiejś aplikacji,nie odpala.

Klikam zdjęcie w galerii nie otwiera się.

Klikam w wiadomościach, Whatssapp czy gdziekolwiek w innym komunikatorze okno odpowiedzi w wiadomości nie reaguje.

Nie zawsze, nie za każdym razem, ale sporadycznie.

To samo jest z wybudzaniem, co widać na filmie poniżej:

 

https://youtu.be/DfqvNKHG4JQ

 

Czy to uszkodzony panel dotykowy?

 



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 marca 2019 - 20:53

Być może chodzi o : https://www.apple.co...cement-program/

Serwisy autoryzowane wymieniają wówczas ekran niemal na poczekaniu (w godzinę).


  • ec1940c406 lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 23 marca 2019 - 20:57

Ok, myślałem, że w takim wypadku przysługuje wymiana na nowy. Naprawa trzydniowego telefonu.....chyba wolę skorzystać z 14 dniowego zwrotu i oddać do sklepu internetowego, w którym go kupiłem.


  • MasterM lubi to

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 marca 2019 - 21:09

Zdarzają się przypadki wymiany całego telefonu (bo dotyk to nie tylko ekran, ale również elektronika na płycie) ale pewności nie ma, a nawet bardziej prawdopodobne że wymienią ekran bo jakby było coś na płycie to serwis wyśle do centrum serwisowego Apple.

A w centrum serwisowym mogą wymienić nawet ekran + płytę, zamiast wymienić cały telefon.

Jeżeli planujesz zwrot do sprzedawcy to jednak nie powinieneś iść z telefonem do serwisu.


Naprawa trzydniowego telefonu.....

Dla Apple nie ma znaczenia iludniowego. Po naprawie przybędzie mu godzina (albo parę dni jak wyślą go do CSA), a parametry się nie zmienią w żaden sposób - z tą różnicą że powinien być już sprawny.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 23 marca 2019 - 21:36

Pewnie że zwracaj do sklepu. Szkoda nowy telefon po serwisach wysyłać. Kupisz nowy i po sprawie.
  • MasterM lubi to

iPhone 15 Pro


#6 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 09 kwietnia 2019 - 20:43

Dwoch moich znajomych - wersja black. Te same objawy. Telefony wymienione na nowe. 


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych