Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* - - - - 1 głosy

Nowy IMac specyfikacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 KasperJunglist

KasperJunglist
  • 19 postów
  • SkądŁódź - Milton / Keynes

Napisano 21 marca 2019 - 20:59

Witam,
Planuje Jutro Kupic Nowego imaca 21.5” 2019 i
W związku z tym mam kilka pytań :
-czy warto za dopłata zmienić procka na i7 4.6gh?
- oryginalnie jest tylko 8Gb- planuje 16 GB - ale czy to wystarczy ?
(Niestety 32GB wychodzi bardzo drogo)
Czy wymiana na 32GB w przyszłości jest bardzo trudna ?
-planuje również zmienić kartę na radon pro vega 20- czy wart ?
-i teraz najważniejsze - czy warto za dopłata zamienić 1TB fusion na 512 ssd ??

W tej kwestii jestem naprawdę zielony -
Komp będzie używała raczej moja kobieta (pisze książki )
A ja czasami chciałbym zagrać w jakaś gierkę np call of duty ww2
Ewentualnie obejrzeć filmik na netflixie

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 21 marca 2019 - 22:26

Myślę, że każdy doradzi zmianę na SSD. Vega 20 jest znacząco mocniejsza, ale do książek i do Netflixa nie trzeba :) tak, wiem, gry...
8GB do Twoich celów starczy, ale w modelu 21,5 upgrade jest raczej zadaniem dla serwisu, choć możliwym, wiec jak Cię stać teraz na 16 to bierz. I5 moim zdaniem do Twoich celów starczy. A co myślą inni?

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 21 marca 2019 - 22:54

Fusion to wygłupy, szczególnie w wersji 1 TB, gdzie SSD jest tylko 32 GB. IMHO u Ciebie sensowną opcją mógłby być SSD 256 GB i suplementowanie dyskiem zewnętrznym w razie potrzeby. Wyjdzie taniej niż Apple’owe SSD, a z opisu Twoich potrzeb nie wynika, byś potrzebował aż 512 GB.
Zamiast tego weź GPU - teraz może to nie mieć większego znaczenia, ale za 4-5 wersji systemu już tak.
16 GB byłoby wskazane - zakładając, że komp ma posłużyć przynajmniej 4-5 lat.