Problem jest znany. Tak jak zostało już napisane. Dopóki możesz wytrzeć ślady to nikt niczego nie wymienia. Tak było w przeszłości i tak jest teraz. Dobrze że Apple wymienia matrycę kiedy ślady nie schodzą bo w przeszłości bywało juz tak że nawet przy ewidentnym problemie nie chcieli wymieniać. No i tak na przyszłość omijaj iSpot. Nie chcę robić nikomu reklamy czy antyreklamy ale im się to należy bo nikt nie olewa klienta tak jak oni. Wszyscy inni tylko nie iSpot.
Folia pogrubia ale raczej nie na tyle. Co więcej dzięki niej prawdopodobnie chronisz swój ekran
A ja mam za to nieco inne odczucia z obsługi iSpot.
Zakupiłem w 02/2019 maca pro 13 2015, zakupionego w połacie 06/10/2016 okazało się, że posiada on uszkodzoną powłokę wokół kamerki. Wizyta w iSpot, informuję, że chciałbym oddać sprzęt na wymianę w ramach programu wymiany.
Pan w niebieskiej koszulce, że mu przykro ale nie widzi takiego programu na stronie Apple.
Wyjaśniam Panu, że program oficjalnie został zdjęty ale nie oficjalnie naprawy odbywają się do 3 lat od daty zakupu bądź 5 od daty produkcji.
Pan patrzy ze zdziwieniem ale podchodzi starszy specjalista i informuje, że to prawda i przyjmują sprzęt. Po 10 dniach sprzęt wraca z nową matrycą.
Także dla mnie na plus.
Kilka razy już oddawałem sprzęt typu paski Apple Watch, iphone i było zawsze okej (iSpot w Łodzi)