Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa kopii Time Machine


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vito492

Vito492
  • 76 postów

Napisano 04 marca 2019 - 21:15

Witam,

 

Już drugi raz w tym roku walczę z błędem tworzenia kopii zapasowej Time Machine (na WD MyCloud) o treści "Time Machine completed a verification of your backups on “WDMyCloud.local”. To improve reliability, Time Machine must create a new backup for you." Za pierwszym razem zrobiłem kopię od nowa, po miesiącu znowu błąd... Takie korzystanie z Time Machine troche mija się z celem więc postanowiłem wypróbować ten sposób naprawy: https://jd-powered.n...machine-backup/

 

Jeśli chodzi o Terminal to jestem laikiem, ale wszystko jest dość dobrze opisane. Jedyny punk w którym mam wątpliwość to: 

Make sure to replace <name of network share> and <name of backup> accordingly and give it a few minutes to finish.

Name of backup to jak się domyślam Macbook Pro.sparsebundle, ale co z name of network share? Czy jest to nazwa folderu w którym backup się znajduje (tj. WDMyCloud/TimeMachineBackup) czy całe afp://WDMyCloud._afpovertcp._tcp.local/TimeMachineBackup/?

 

 



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 05 marca 2019 - 11:52

Patrząc na screeny na podlinkowanej stronie wystarczy chyba że zamontujesz wolumin TM i użyjesz ścieżki /Volumes/<ścieżka_do_pliku_sparsebundle>



#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 05 marca 2019 - 14:36

Napisz proszę jakie rezultaty - bo mam ten sam efekt, a robienie kolejnego backupu od nowa trwa z dobę. Problem miałem z poprzednim macBookiem i pojawiał się z nowym (nie odtwarzałem z Time Machine - nowy zacząłem od nowa).

 

To wkurzające. Jaki niedrogi NAS działa dobrze z Time Machine? Ja już mam plany zmiany na dysk USB ale to uciążliwe z notebookiem - trzeba odłączać itd.



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów