Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mojave - błędy synchronizacji wiadomości iMessage z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 darekpoznan

darekpoznan
  • 183 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 lutego 2019 - 14:20

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…



#2 Manski

Manski
  • 48 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 10:16

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…

Cześć. Mam to samo i to na 2 MBP. Jeden nawet wrócił z serwisu bo przechodził program wymiany klawiatur i miał "na czysto" postawiony system. Nic się nie zmieniło - błąd pojawia się notorycznie i to nie są już zsynchronizowane wiadomości - to jest burdel :-( Najlepsze, że dzwoniąc na wsparcie Apple jednym rozwiązaniem, które mogą polecić to stworzenie nowego konta Administratora i przeniesienie się z całym kontem tam. Niestety to działa chwilowo i po kilku dniach problem pojawia się ponownie. Nie mam na to sił... :-(



#3 Manski

Manski
  • 48 postów

Napisano 27 marca 2019 - 22:55

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.
Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…


Cześć. Czy udało Ci się Darku rozwiązać ten problem z Wiadomościami?

#4 darekpoznan

darekpoznan
  • 183 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 28 marca 2019 - 15:37

Cześć. Czy udało Ci się Darku rozwiązać ten problem z Wiadomościami?

liczyłem, że aktualizacja Mojave do wersji 10.14.4 rozwiąże problem, ale niestety błędy zarówno z uruchomieniem jak i synchronizacją nadal się pojawiają…



#5 Manski

Manski
  • 48 postów

Napisano 14 kwietnia 2019 - 22:08

Cześć. Darek u mnie również bez zmian. Zaglądam tu co jakiś czas ale chciałbym się umówić z Tobą, że jak któryś znajdzie rozwiązanie problemu inne niż nowe konto admina to napisze w tym wątku. Mam nadzieję, że nam go nie skasują ;-) Pozdrawiam

#6 darekpoznan

darekpoznan
  • 183 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 kwietnia 2019 - 07:31

OK jak znajdę rozwiązanie to oczywiście je opiszę



#7 sevecc

sevecc
  • 622 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 15 kwietnia 2019 - 08:04

Na forum: https://discussions....thread/8456906  znalazłem taką podpowiedź:

 

"Enter in user library (open your home folder, set it to list or or column view, then open view options, and check the box to show Library.)

 

Find a folder preferences drag and drop com.apple.imessage.plist to the desktop.

Restart the Mac and open messages application"

 

Może warto spróbować


iPhone X silver /  Watch S4 / MacBook Air 2018 / iPad Air 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych