Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mojave - błędy synchronizacji wiadomości iMessage z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 darekpoznan

darekpoznan
  • 180 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 lutego 2019 - 14:20

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…



#2 Manski

Manski
  • 46 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 10:16

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…

Cześć. Mam to samo i to na 2 MBP. Jeden nawet wrócił z serwisu bo przechodził program wymiany klawiatur i miał "na czysto" postawiony system. Nic się nie zmieniło - błąd pojawia się notorycznie i to nie są już zsynchronizowane wiadomości - to jest burdel :-( Najlepsze, że dzwoniąc na wsparcie Apple jednym rozwiązaniem, które mogą polecić to stworzenie nowego konta Administratora i przeniesienie się z całym kontem tam. Niestety to działa chwilowo i po kilku dniach problem pojawia się ponownie. Nie mam na to sił... :-(






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych