Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis Ipada pro 10.5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotr Hernik

Piotr Hernik
  • 5 postów

Napisano 04 lutego 2019 - 20:40

Witam. Kupiłem Ipada pro 10.5 dwa miesiące temu. Jakiś czas temu zauważyłem lekkie zaciemnienie ekranu przy prawym boku ipada. Widać to przy niektórych kolorach tylko. Nie jest to duża wada ale w sprzęcie za tą cenę chciałbym mieć urzadzenie nienaganne. To mój pierwszy sprzęt od apple. Jak wygląda serwis u nich. Czy bede musiał się szarpać z nimi czy wymienią mi Ipada na nowy bez problemowo? Czy jest możliwe zeby dali mi refurba zamiast tego co mam jeśli bym zdecydował sie go oddać na gwarancję? Dodam ze nigdy nie upadł, cały czas mam go w Case.

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 09:39

Witam. Kupiłem Ipada pro 10.5 dwa miesiące temu. Jakiś czas temu zauważyłem lekkie zaciemnienie ekranu przy prawym boku ipada. Widać to przy niektórych kolorach tylko. Nie jest to duża wada ale w sprzęcie za tą cenę chciałbym mieć urzadzenie nienaganne. To mój pierwszy sprzęt od apple. Jak wygląda serwis u nich. Czy bede musiał się szarpać z nimi czy wymienią mi Ipada na nowy bez problemowo? Czy jest możliwe zeby dali mi refurba zamiast tego co mam jeśli bym zdecydował sie go oddać na gwarancję? Dodam ze nigdy nie upadł, cały czas mam go w Case.

 

Mogą dać refurba - jest to zapisane w warunkach gwarancji ale jeśli nawet to i tak się nigdy o tym nie dowiesz. 



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 06 lutego 2019 - 11:17

Jeśli iPad faktycznie ma problem z ekranem i nie ma poważnych uszkodzeń to nie będzie żadnego problemu z wymianą.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 Piotr Hernik

Piotr Hernik
  • 5 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 17:00

Nie ma uszkodzeń. Tylko właśnie sie obawiam że jakiegoś refurba dostanę. Jest to urzadenie z T-Mobile. Lepiej go oddać do operatora czy bezpośrdnio do serwisu Apple? Mam 2 lata gwarancji od T-Mobile. Czy jak bym go oddał do Apple to będzie jakiś problem z gwarancją od T-Mobile?

#5 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 17:08

Nie ma uszkodzeń. Tylko właśnie sie obawiam że jakiegoś refurba dostanę. Jest to urzadenie z T-Mobile. Lepiej go oddać do operatora czy bezpośrdnio do serwisu Apple? Mam 2 lata gwarancji od T-Mobile. Czy jak bym go oddał do Apple to będzie jakiś problem z gwarancją od T-Mobile?

Nie masz żadnej gwarancji od tmobile więc nie będzie żadnego problemu z gwarancją. Jednak po wymianie urządzenia na inne stracisz prawo do rękojmi o ile ci przysługuje. 



#6 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 lutego 2019 - 18:21

Ja oddałbym do serwisu od razu. To, że dostaniesz refuba to żadna ujma na sprzęcie. Jest to pełnowartościowy egzemplarz, odnowiony przez producenta.
Miałem już dwa iPhone’y wymienione na gwarancji i oba były refubami. Nie doszukałem się żadnych nieścisłości, które mogłyby działać na niekorzyść refubów. Nie ma się co bać sprzętu odnowionego przez producenta.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#7 Piotr Hernik

Piotr Hernik
  • 5 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 19:58

Sprawa jest taka ze kupilem tego Ipada od kogoś ale był fabrycznie nowy, zapakowany, mam dowód zakupu w postaci fakruty Vat z T-Mobile. Przysługuje mi rekojmia 2 letnia?

#8 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 lutego 2019 - 20:59

Zgodnie z prawem nie.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#9 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 21:53

Sprawa jest taka ze kupilem tego Ipada od kogoś ale był fabrycznie nowy, zapakowany, mam dowód zakupu w postaci fakruty Vat z T-Mobile. Przysługuje mi rekojmia 2 letnia?


Przysługuje, u osoby od której kupiłeś, tmobile miał obowiązek rękojmi wobec osoby będącej na FV. Mam nadzieje że na fakturze nie ma zapisu że do momentu spłaty to oni są właścicielem bo wtedy to czy dostaniesz sprzęt odnowiony raczej nie powinno być twoim najwiekszym zmartwieniem ;)

#10 Piotr Hernik

Piotr Hernik
  • 5 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 22:45

Dzięki za odpowiedzi. Zapytam sie w salonie Apple jak to jest z tą gwarancją i czy bedą jakieś problemy z jej egzekwowaniem.

#11 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 22:47

Będziesz jechał do Niemiec żeby dowiedzieć informacji dostępnych na stronie producenta?

#12 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 23:02

To mój pierwszy sprzęt od apple. Jak wygląda serwis u nich. 

 

Apple w Polsce nie ma własnego serwisu tylko własną sieć Autoryzowanych Serwisów Apple (ASA).

Niektóre ASA mają status PREMIUM.

Wyszukiwarkę ASA w Polsce masz tu:
https://locate.apple.com/pl/pl

 

 

Czy bede musiał się szarpać z nimi czy wymienią mi Ipada na nowy bez problemowo? ...

 

ASA to niezależne podmioty, którym Apple płaci za naprawy więc (z oczywistych powodów) zależy im żeby klienta przytulić, a nie wygonić.

Jeżeli znajdą powód dla którego nie mogą czegoś zrobić to "szarpanie się" nie ma sensu.

Czasem więcej można zyskać grzeczną rozmową z infolinią będąc już na pozycji straconej niż próbą wymuszenia awanturą czegokolwiek na serwisie, który podjął (z jakichkolwiek powodów) decyzję odmowną.

 

Czy jest możliwe zeby dali mi refurba zamiast tego co mam jeśli bym zdecydował sie go oddać na gwarancję? 

Prawie wszystko jest "refubem" (nawet produkty fabrycznie nowe w kolorowych pudełkach w sklepie są w jakimś stopniu efektem przetworzenia, a Apple chwali się wyjątkowo dużym współczynnikiem odzysku).

W przypadku części Apple wymienianych w ASA są to części nowe lub odnawiane (w warunkach fabrycznych). Wizualnie czy funkcjonalnie nie ma (i nie ma prawa być) różnicy.
Telefon wymieniony w serwisie to nie jest egzemplarz zwrócony przez innego klienta, z którego ktoś tylko wytarł szmatą jego odciski palców. 


est to urzadenie z T-Mobile. Lepiej go oddać do operatora czy bezpośrdnio do serwisu Apple? Mam 2 lata gwarancji od T-Mobile. Czy jak bym go oddał do Apple to będzie jakiś problem z gwarancją od T-Mobile?

Przeczytaj warunki gwarancji T-Mobile to będziesz wiedział. Mogą być tak skonstruowane, że gwarancja sprzedawcy nie przechodzi na urządzenie wymienione w ramach gwarancji producenta.


Nie masz żadnej gwarancji od tmobile więc nie będzie żadnego problemu z gwarancją. 

Może być rok gwarancji producenta (Apple) i (równolegle) 2 lata gwarancji sprzedawcy (T-Mobile). 
Niezależnie od powyższych może być (o ile nie została skutecznie wyłączona) rękojmia sprzedawcy, która z kolei może być 2-letnia lub ograniczona do 1 roku (urządzenie używane).


Sprawa jest taka ze kupilem tego Ipada od kogoś ale był fabrycznie nowy, zapakowany, mam dowód zakupu w postaci fakruty Vat z T-Mobile. Przysługuje mi rekojmia 2 letnia?

A co masz wpisane w PCC-3 ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#13 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 23:26

Widziałeś kiedyś kartę gwarancyjną tmobile lub warunki ich gwarancji ?

#14 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 lutego 2019 - 02:31

Widziałeś kiedyś kartę gwarancyjną tmobile lub warunki ich gwarancji ?

Owszem. Kiedyś drukowane karty gwarancyjne u operatorów to był standard, a poszczególni sprzedawcy miewali nawet swoje własne blankiety.
 

Ale w tym przypadku jest prawdopodobne, że Autor wątku został wprowadzony przez zbywcę iPad-a w błąd i zapłacił za coś czego nie otrzymał.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#15 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 07 lutego 2019 - 08:54

Owszem. Kiedyś drukowane karty gwarancyjne u operatorów to był standard, a poszczególni sprzedawcy miewali nawet swoje własne blankiety.
 

Ale w tym przypadku jest prawdopodobne, że Autor wątku został wprowadzony przez zbywcę iPad-a w błąd i zapłacił za coś czego nie otrzymał.

 

Sprecyzuję że chodzi o iPhone i iPad w ostatnich 5ciu latach - to że dawała do jakichś wynalazków typu Era G1 itp to jasne. 



#16 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 lutego 2019 - 09:32

Ale nie zapominajmy, że wciąż udzielają (i to w ogłoszeniach publicznych) różnego rodzaju gwarancji, np. "gwarancji satysfakcji".

 

Ważne, żeby nabywca sprzętu zweryfikował listę udzielonych mu gwarancji (z uwzględnieniem przedmiotu gwarancji, warunków gwarancji oraz podmiotu gwarantującego tzw. Gwaranta). 

W przypadku rękojmi należy zweryfikować czy zbywca wyłączył ją skutecznie (lub ograniczył). 


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych