Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MBP mid-2014 ponowna wymiana powłoki antyrefleksyjnej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotrek_sz

piotrek_sz
  • 2 postów

Napisano 03 lutego 2019 - 13:15

Cześć,
 
posiadam MBP z Retiną z 2014 roku, w którym w kwietniu 2017 r. w ramach akcji serwisowej wymieniłem w iMadzie górne skrzydło komputera z powodu startej powłoki. Do tej pory wydawało mi się, że nowe ekrany pozbawione są tej wady, aczkolwiek od niedawna zauważam coraz więcej drobnych przetarć wzdłuż krawędzi ekranu, które przypominają poprzednią usterkę, jednak o – póki co – nieco mniejszym nasileniu. Wygląda jak taka "kasza", którą niestety dość ciężko uchwycić na zdjęciach. Załączam mniej-więcej jak to wygląda:
 
[url]https://imgur.com/a/3XPK21K[/url]
 
(nawiasem mówiąc – odnoszę wrażenie, że wymieniona matryca dużo łatwiej łapie zarysowania od pierwotnej. Tamta po 2 i pół roku użytkowania wyglądała jak nóweczka, a w obecnej jest sporo drobnych, powierzchownych rysek, mimo że to komputer właściwie "domowy")
 
Wracając tutaj mam pytanie za sto punktów – czy komputer kwalifikuje się jeszcze do naprawy w ramach tej samej akcji naprawczej? Cztery lata od zakupu minęły w połowie listopada 2018, jednak na sam ekran powinny przysługiwać kolejne dwa lata, prawda?
 
Z góry dzięki za pomoc. :)

Użytkownik piotrek_sz edytował ten post 03 lutego 2019 - 13:20


#2 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 lutego 2019 - 16:07

ja miałem wymienianą matrycę w rMBP 2015 już 3 razy..



#3 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 lutego 2019 - 18:42

Może Serwis.me się wypowie, jaka jest w takiej sytuacji procedura? 

 

@makemymind minęły już 4 lata od zakupu?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#4 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 lutego 2019 - 20:28

Może Serwis.me się wypowie, jaka jest w takiej sytuacji procedura? 

 

@makemymind minęły już 4 lata od zakupu?

 

Nie minęły :) Jakoś raptem 1,5 roku :)



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 lutego 2019 - 22:38

Cztery lata od zakupu minęły w połowie listopada 2018, jednak na sam ekran powinny przysługiwać kolejne dwa lata, prawda?
 

Kolejne dwa lata czego ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 05 lutego 2019 - 21:09

Koledze chyba chodziło o gwarancję na wymienioną część...


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#7 Forti

Forti
  • 55 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2019 - 10:45

Ja wymieniłem ostatnio powłowke w pro mid 2014. Dostałem informacje, że gwarancja na matryce rok. Nie wiem jak jest z rękojmą w tym wypadku, ale raczej "4 letni okres na wymiane" się nie rozpoczyna na nowo.



#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 lutego 2019 - 01:22

Koledze chyba chodziło o gwarancję na wymienioną część...

Ale nie ma produktów Apple (ani ich części) na które w Polsce "przysługiwałyby" (np. na mocy nadrzędnych przepisów) 2 lata gwarancji. 

Gwarancja jest dobrowolna, Apple udziela jej na rok (wersje Watch Edition które mają dłuższą gwarancję nie są wprowadzone na rynek polski). Dłuższą gwarancję niż Apple lub na innych warunkach niż Apple mogą udzielać indywidualnie (niezależnie od Apple) sprzedawcy, ale już na własny koszt i ryzyko.

 

 raczej "4 letni okres na wymiane" się nie rozpoczyna na nowo.

 

 no chyba


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 07 lutego 2019 - 21:16

To z rokiem gwarancji to akurat wiem... :)


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#10 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 23:22


 

 jednak na sam ekran powinny przysługiwać kolejne dwa lata, prawda?
 

 

 

To skoro już wiemy, że nie chodzi o gwarancję producenta - zasadne wydaje się powtórzenie pytania Autorowi wątku:

 

 

Kolejne dwa lata czego ?

 


Użytkownik bee3 edytował ten post 08 lutego 2019 - 23:24

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych