Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacje VPN nie spełniają swojej funkcji w Szwajcarii.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TallCandle

TallCandle
  • 1 postów

Napisano 19 stycznia 2019 - 16:16

Witam,

Przebywam na wyjezdzie pracowniczym w Szwajcarii i bezskutecznie próbuję wszelkich aplikacji umozliwiajacych połączenie poprzez VPN, aby uprzyjemnić długi pobyt korzystajac z HBO GO. Probowem wiekszosci najpopularniejszych i sprawdzonych aplikacji. ExpressVpn, Nord, TunnelBear oraz innych. Teoretycznie aplikacje działają, dostają uprawienia, udaje im sie połaczyc z polskim serwerem, otrzymuję polskie ip, a na górze telefonu widnieje znaczek VPN. Mimo to, czy to wchodzac na stronę hbo go, czy to do jej aplikacji, dostaję komunikat „problem z lokalizacja” krotki opis „bla bla bla wygląda na to że probujesz sie zalogowac do polskiej wersji, ale wyglada na to ze jestes poza terytorium kraju na podstawie teojego ip”. Podobny problem mam na Netflixie, choć nadal zalezy mi przede wszystkim na HBO GO. Usuwałem program antywirusowy z firewallem. Bez skutku. Nie bardzo wiem co można jeszcze zrobić. Czy są jakieś stare dane, ktore mogę w telefonie wyczyscic aby sprobowac ponownie? Telefon podłaczony jest pod hotelowe wifi.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych