Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 8 - Brak reakcji na przełącznik wyciszenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arrkis

Arrkis
  • 1 postów

Napisano 14 stycznia 2019 - 21:03

Cześć forumowicze!

 

Mój problem polega "prawdopodobnie" na niedziałającym przycisku dzwonek/wyciszenie. Wczoraj jeszcze było ok a dziś już brak reakcji gdy nim przełączam. Czy ktoś również posiada lub posiadał taki problem? Dodam iż telefon ani razu nie miał kontaktu z cieczą jak i nie upadł nawet z 2 centymetrów. Za odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

iPhone 8 64gb

iOS 12.1.2 (16C104)

Gwarancja dawno minęła.



#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 stycznia 2019 - 20:06

Przywrócenie do ustawień fabrycznych bez kopii. Jak nie pomoże to serwis. Albo błąd softu, albo fizyczne uszkodzenie przełącznika.

iPhone 15 Pro


#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 stycznia 2019 - 23:32

...

iPhone 8 64gb

iOS 12.1.2 (16C104)

Gwarancja dawno minęła.

Ale rękojmia jeszcze powinna być.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 16 stycznia 2019 - 00:57

Ale rękojmia jeszcze powinna być.

Ale w momencie sprzedaż to przełącznik raczej był sprawny.
  • MasterM lubi to

#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 stycznia 2019 - 08:05

Ale w momencie sprzedaż to przełącznik raczej był sprawny.

No i co z tego?

Arrkis gdzie kupowałeś ten telefon? Masz paragon albo fakturę?

iPhone 15 Pro


#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 stycznia 2019 - 23:45

Ale w momencie sprzedaż to przełącznik raczej był sprawny.

W rękojmi opieramy się na wadliwości, a nie na sprawności.

Kluczowe jest potwierdzenie (lub wykluczenie), że zauważona w czasie używania produktu usterka jest wynikiem wady tkwiącej w produkcie w chwili sprzedaży.

Produkt może być sprawny w momencie sprzedaży (i najczęściej jest) ale wada może ujawnić się później.  Oczywiście należy również pamiętać, że samo "niedziałanie" produktu lub jego części nie musi być skutkiem jakiejkolwiek wady produktu ale np. zużycia (baterie) albo nadużycia (dopuszczenie czynników zewnętrznych szkodliwych dla produktu np. : woda, naprężenia, udary, przepięcia, etc.). Znane są przypadki (w różnych branżach), że niektóre reklamacje pozytywnie załatwiane w ramach gwarancji - mogą być skutecznie oddalane w ramach rękojmi.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych