Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch - powiązanie z nieistniejącym adresem email


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 02 stycznia 2019 - 23:54

Hej,

Rok temu kupiłem Iwatch i zsynchronizowałem go z kontem Icould (rezem z moimi pozostałymi urządzeniami). Pół roku później zmieniłem maila do logowania do Icould. Wszystkie moje urządzania przeniosły się na konto z nowym adresem e-mail. W tym czasie nie używałem Iwatch'a. Dzisiaj, po włączeniu zegarka okazało się, że pomimo tego, że mój Iphone go zapamiętał, to muszę zalogować się do Icould używając starego adresu e-mail. Wpisuje poprzedni już nieaktywny e-mail i hasło i Iwatch nie wykrywa konta, próbowałem również z nowym kontem i tak samo. Co zrobić z tym fantem?



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 03 stycznia 2019 - 14:12

A usunięcie Apple Watch ze strony iCloud? Nie wiem czy w tym przypadku ta operacja jest możliwa ale może warto spróbować.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 cris2127

cris2127
  • 40 postów

Napisano 03 stycznia 2019 - 15:16

Właśnie problem w tym, że na nowym koncie go nie mam... Założyłem nawet osobne konto z tym starym adresem e-mail (który jest wymagany przez Iwatch do logowania), ale to też nie pomogło.



#4 pantomasz431

pantomasz431
  • 123 postów

Napisano 03 stycznia 2019 - 15:40

Ja też miałem ostatnio problemy z iCloud i urządzeniami. Okazało się na infolinii, że podczas ostatniej aktualizacji Mojave jest jakiś błąd i potrafi samoistnie zmienić czas na komputerze i język klawiatury( ja tak miałem) i dopiero po zmianie czasu na właściwy i ustawieniu układu na polski PRO zalogowało mi się do icloud gdzie na innych urządzeniach działało. 



#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 04 stycznia 2019 - 09:18

Zmiana maila nie powinna powodować takich problemów. Nowe konto ze starym mailem może jedynie pogorszyć sprawę. Zadzwoń do Apple przedstaw sytuację. To chyba najlepsze wyjście w tej chwili


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych