Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13 2017 głośniki/trzaski/przepiecia/przebicie na obudowie problem nie do rozwiązania?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 monkey86

monkey86
  • 6 postów

Napisano 30 grudnia 2018 - 17:19

Hej, postanowiłem zacząć nowy temat bo liczę, że być może ktoś zechce się wypowiedzieć, poradzić lub podzielić swoim doświadczeniem z urządzeniem MacBook Pro 13 z roku 2017. 

Dokładnie rok temu, kilka dni po zakupie kiedy mogłem na spokojnie zaprzyjaźnić się z nowym sprzętem zauważyłem kilka niepokojących objawów mojego mb. Oczywiście na początku nie doskwierały mi tak bardzo albo nie zauważałem ich bo byłem trochę pochłonięty innymi sprawami ale po jakimś czasie stały się dla mnie wyraźne i mocno drażniące.

Pierwsze co było dość przewidywalne (i tego jakoś nawet się spodziewałem po wiadomościach i recenzjach) były problemy z klawiaturą, nie przestały działać po jakimś czasie ale po prostu już nie działały od początku, nie wszystkie ale kilka.

Drugi problem jaki wyszedł dość szybko (a dodam, że mam na takie sprawy uczulenie) to nieokreślone trzaski z głośniczków. Nie takie jak te na filmikach z macbookami pro z 2018, w moim to są jakby przeskoki iskry lub przepięcie ale dla mnie również uciążliwe i nieakceptowalne. Występuje to zarówno przy słuchaniu muzyki, czy odtwarzaniu filmów oraz gdy komputer jest pozostawiony sam sobie ale włączony- występuje to z niejednakową częstotliwością.

Trzeci problem, który dla mnie był niejasny i też nieakceptowalny to przebicia na obudowę rzekomo wynikające z braku uziemienia w standardowym zasilaczu ładującym mb tak twierdzi obsługa w ispotach, sam serwis appla i wielu użytkowników. Wszyscy przyjęli to jako normę. Po prześledzeniu licznych tematów na zagranicznych forach można jednak wywnioskować, że problem ten da się rozwiązać bez zakupu dodatkowego kabla, a przy rzetelnej diagnozie i wymianie złych podzespołów maca.

Komputer miał kilka wizyt w serwisie. Została wymieniona dwa razy klawiatura bo po pierwszej wymianie nadal nie działała jak należy(ale inne litery i tu ciekawi mnie jak diagnoza wyglądała po jej wymianie), płyta logiczna również była wymieniana(co ciekawe za każdym razem nie wiem dlaczego- tak mam pisane w raportach), mrowienie bo przebicie na obudowę to może za duże słowo, ustąpiło po wymianie topcase, głośniczki nie zostały naprawione do dzisiaj mimo ich dwukrotnej wymiany ale odebrałem komputer w tym tygodniu z ostatniej wizyty w serwisie, zdążę jeszcze na jedną przed końcem gwarancji. 

Miał ktoś podobne problemy do moich z MBP13 z 2017 roku?

Czy pomyślnie wypadała naprawa?


Użytkownik monkey86 edytował ten post 30 grudnia 2018 - 17:21


#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 stycznia 2019 - 21:44

... były problemy z klawiaturą, nie przestały działać po jakimś czasie ale po prostu już nie działały od początku, nie wszystkie ale kilka.

 

Skoro kupiłeś niesprawny (od nowości) komputer, a nie zdecydowałeś się oddać go sprzedawcy - to można przypuszczać, że wiedziałeś/spodziewałeś się co kupujesz i z czego wynika np. "okazyjna" cena.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 wojtala

wojtala
  • 170 postów
  • SkądPforzheim.DE

Napisano 06 stycznia 2019 - 18:56

Witam u mnie to delikatne mrowienie na obudowie bylo od poczatku kupilem listwe pojedyncza Belkin do  niej podlaczam Maca i jest super.

Glosniki graja OK Klawiatura OK tylko czeka mnie wymiana dysku w ramach akcji serwisowej komputer po ponad roku uzytkowania zaczal robic restarty.

 

pozdrawiam


Użytkownik wojtala edytował ten post 06 stycznia 2019 - 19:11


#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 stycznia 2019 - 19:11

https://www.apple.co...xchange_repair/ zobacz czy nie łapiesz się na jakąś akcję serwisową


Fallout ...war, war never changes...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych