Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s – problem z uruchomieniem.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 27 grudnia 2018 - 14:15

Cześć. Zacznę od początku. Dostałem nowy telefon z wymiany. Już przy pierwszym uruchomieniu miałem problemy. Podpisałem telefon ładowarkę, pod komputer. Resetowałem kilkukrotnie, telefon nie chciał się uruchomić. Jabłuszko i reset. Ubrałem się już i chciałem jechać do serwisu - włączył się. Działał przez kilka dni/ tyg, po czym w trakcie przeglądania internetu wyłączył się. Sytuacja ta dama. Przywracanie. Odtwarzanie. Zero efektu. Pół dnia nie chciał się uruchomić. Po wieluuu próbach udało się. Działa znowu kilka tygodni. Teraz znowu to samo. Przez święta go próbowałem uruchomić i nie udało się. Dziś pojechałem wiec to oddać dl serwisu. Pan wziął telefon do ręki i ten się włączył ku zdziwieniu. Zdecydowałem ze go jednak zostawię bo przecież jakiś log powinien być. Pan zapytał serwisanta i stwierdził ze z takiego przypadku loga raczej nie będzie a skoro telefon się włączył i działa tl może nie zostać wykryta usterka.
Jeżeli dostanę informacje ze z telefonem jest wsyStko ok jak mogę się odwołać, chciałbym się przygotować. Nie może być tak ze przy pełnej baterii telefon za granica nagle się wyłącza i jest cegła - nie ma opcji żeby go uruchomić.
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 27 grudnia 2018 - 14:56

Po pierwsze miłoby było jak po napisaniu czegoś, sprawdziłbyś interpunkcje i sposób w jaki się to czyta.
Po drugie tak chaotycznego postu dawno nie czytałem.
Nowy telefon z wymiany? Skąd ? Gdzie ? Czemu? Jaki serwis?
Jeśli mowa o nieautoryzowanych serwisach i to tam wymienili Ci na „nowy” no to chyba wszystko jasne.
Mimo wszystko przysługuje Ci prawo do reklamacji.

#3 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 27 grudnia 2018 - 17:50

Spoko. Na szybko pisane z telefonu. W wolnej chwili poprawie. Oczywiście z w wymiany reklamacyjnej w cortland. Dostałem nowy telefon z roczna gwarancja. Myślałem ze to dość oczywiste skoro napisałem ze nowy.
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#4 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 27 grudnia 2018 - 20:15

W takim razie wróć do cortlandu. Teoretycznie to oczywiste, ale to forum już widziało różne dziwne przypadki:) Tak jak pisałem na początku, upewnij się, że to nowy, a nie refub. Chociaż to bez znaczenia. Najlepiej idź do cortlandu i powiedz dokładnie to co nam napisałeś napewno coś poradzą. Jeśli nie, to dzwoń na infolinie.

#5 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 27 grudnia 2018 - 22:34

W takim razie wróć do cortlandu. Teoretycznie to oczywiste, ale to forum już widziało różne dziwne przypadki:) Tak jak pisałem na początku, upewnij się, że to nowy, a nie refub. Chociaż to bez znaczenia. Najlepiej idź do cortlandu i powiedz dokładnie to co nam napisałeś napewno coś poradzą. Jeśli nie, to dzwoń na infolinie.


Nie wiem czy ty czytasz posty czy tylko je nabijasz...
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#6 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 12 marca 2019 - 11:56

Witam,

 

podbijam temat.

Sytuacja po kilku miesiącach sie powtórzyła. Ponownie kontakt z supportem Apple i ponownie telefon do serwisu. 

Jak z nimi rozmawiać? Sytuacja niepoważna. Znowu telefon będzie zdiagnozowany jako sprawny a ma WADE.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#7 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 12 marca 2019 - 13:23

No to nagraj filmik jak wisi i nie chce się włączyć a jak się włączy to wejdź w ustawienia i nagraj nr seryjny żeby wiedzieli, że to ta sztuka. Przywracałeś ustawienia fabryczne?



#8 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 26 marca 2019 - 18:27

Hej. Powracam jak bumerang z tematem. Od grudnia się kopie z apple w tej samej sprawie. Tydzień temu stało się to samo. Telefon się wyłączył i przez 12 h nie mogłem go uruchomić. Po tym czasie magicznie się uruchomił i wszystko działa. Zgłaszałem temat na infolini. Druga linia wsparcia. Zrobili tylko diagnostykę na której nic nie wyszło i powiedzieli żeby nowy soft wgrać bo wyszedł i testować.
Dla mnie to nie rozwiązanie tylko odwlekanie tematu. Do serwisu oddać ponownie nie ma sensu bo znowu będę tydzień bez telefonu a usterki nie znajda.
Zdaje się ze trafiłem na jakiś mega „corner case” i bardzo ciężko jest to udowodnić. Serwis ostatnim razem robił restore i jak widać to nie pomogło.
Nie mam już pomysłu jak z nimi walczyć. Nie mam narzędzia którym jestem w stanie im udowodnić ze taki problem się pojawia :/.
Macie jakieś pomysły ?
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#9 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 kwietnia 2019 - 19:11

Witam. W ramach podsumowania chciałbym napisać, ze telefon ponownie wylądował w serwisie. Niestety dwa dni przed oddaniem spadł niefortunnie i pękła szybka w lewym dolnym rogu. Myślałem ze to koniec ale ku zdziwieniu otrzymałem nowy model.
Temat do zamknięcia.
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych