Ciekawy jestem czy ktoś z Was spotkał się z sytuacja podobną do mojej, czyli fabrycznie uszkodzonym sprzętem, w oryginalnie zafoliowanym pudełku.
Kupiłem tydzień temu iPada 2018. Otwieram pudełko, zalogowałem się na konto i czekam aż się przywróci kopia z iCloud. W między czasie oglądam obudowę dokładnie i oczom nie wierzę. Wyszczerbiona obudowa w okolicach przycisku HOME, takie wgłębienie o średnicy 1,5 mm na jednej powierzchni obudowy. No niby nic takiego ale ... (przykład z samochodem i porysowanym zderzakiem). Oddałem na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i zobaczymy co dalej. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie żądania (wymiana na nowy lub obniżka ceny). Nigdy bym się nie spodziewał uszkodzonego w jakikolwiek sposób urządzenia apple w zafoliowanym fabrycznie pudełku.