Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości aktualizacji aplikacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ytmykii

ytmykii
  • 1 postów

Napisano 30 listopada 2018 - 09:32

Hej, 3 dni temu kupiłem swojego pierwszego MacBooka Pro (2017 bez touchbara). Zainstalowana była na nim wersja MacOS High Sierra, którą zaktualizowałem do Mojave 10.14.1. W App Store pokazuje mi się 5 systemowych aplikacji, które mogę zaktualizować (pages, numbers itp). Po kliknięciu aktualizuj, pokazuje się komunikat "Uaktualnienie niedostępne dla tego Apple ID". Wchodząc w swoje konto, pisze "Masz 5 aplikacji do przyjęcia" i to właśnie te aplikacje które mogę, a raczej nie mogę zaktualizować. Po kliknięciu "Akceptuj", aby przyjąć te aplikacje i zalogowaniu się swoim hasłem icloud wyskakuje komunikat "W tej chwili nie można przetworzyć Twojego zapytania. Spróbuj ponownie później". I tak juz od 2 dni. Jakieś sugestie co zrobić?



#2 alefir

alefir
  • 1 postów

Napisano 11 maja 2019 - 07:43

Mam ten sam problem, może ktoś pomoże? :) 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych