Hej, 3 dni temu kupiłem swojego pierwszego MacBooka Pro (2017 bez touchbara). Zainstalowana była na nim wersja MacOS High Sierra, którą zaktualizowałem do Mojave 10.14.1. W App Store pokazuje mi się 5 systemowych aplikacji, które mogę zaktualizować (pages, numbers itp). Po kliknięciu aktualizuj, pokazuje się komunikat "Uaktualnienie niedostępne dla tego Apple ID". Wchodząc w swoje konto, pisze "Masz 5 aplikacji do przyjęcia" i to właśnie te aplikacje które mogę, a raczej nie mogę zaktualizować. Po kliknięciu "Akceptuj", aby przyjąć te aplikacje i zalogowaniu się swoim hasłem icloud wyskakuje komunikat "W tej chwili nie można przetworzyć Twojego zapytania. Spróbuj ponownie później". I tak juz od 2 dni. Jakieś sugestie co zrobić?
Brak możliwości aktualizacji aplikacji
Rozpoczęty przez
ytmykii
, 30 lis 2018 09:32
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych