Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak opcji Poczty i Kalendarza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lucyferek

Lucyferek
  • 2 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 15:00

Witam,
Mam Iphone, do tego dwa komputery, jeden z win7, drugi z win10. 
Na tym z win7 wszystko działa i synchronizuje bez problemu, na win10 nie mam opcji w icloud "Poczta, kontakty, kalendarze oraz zadania", po prostu jej brak..... pozostałe 3 są. Co może być przyczyną?

#2 Lucyferek

Lucyferek
  • 2 postów

Napisano 29 listopada 2018 - 13:26

Odinstalowanie Office i iClouda i ich ponowna instalacja nie pomogła.... 



#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 18 286 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 listopada 2018 - 00:06

https://myapple.pl/p...temu-windows-10


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#4 Kaytass

Kaytass
  • 2 postów

Napisano 11 lipca 2019 - 05:42

Mam ten sam problem. Nowy laptop HP, Win 10 Pro. Po zainstalowaniu pakietu office 365 i następnie iCloud, w iCloud brak opcji Poczty i Kalendarza. co ciekawe jako dodatek iCloud jest obecny w Outlook, ale i tak nie ma w Outlook opcji synchronizacji iCloud. Coś...? Ktoś...?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych