Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ku przestrodze - Ubezpieczenie telefonu w Play360


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kosmoski

Kosmoski
  • 51 postów
  • SkądBytom

Napisano 07 listopada 2018 - 10:16

Słowem wstępu

 

Nie zamierzam nikogo obrażać i się żalić. Ale post piszę aby przestrzec was przed usługami PLAY360 i serwisem iMAD. Brakowało mi opinii na temat usługi i się na niej przejechałem. Może to komuś pomoże w jakiś sposób.

 

Oddałem na serwis, w ramach usługi Play360 iPhone 7+ z białą plamką na podświetleniu LCD (jak tylko dostanę telefon to zamieszczę zdjęcie). Uszkodzenie było widoczne i wyglądało nieestetycznie. Telefon nie był zalany cieczą, nie fruwał ani się nie przegrzewał. Poniżej mała historia naprawy:

 

11.10.2018 - Zgłoszenie naprawy do Digital Care

 

11.10.2018 - Potwierdzenie i przyjęcie zgłoszenia SMS-em

 

11.10.2018 - Wysłanie urządzenia zastępczego (iPhone 5s, nie działał Touch ID, telefon był rozszczelniony - front był luźny, a bateria trzymała godzinę) Po zgłoszeniu wadliwego urządzenia dostałem iP SE, ale minął tydzień - więc generalnie miałem telefon stacjonarny przez 7 dni.

 

26.10.2018 - Dostałem SMS-a: „Dzien dobry, nie mozemy dokonac naprawy urzadzenia z Twojego zgloszenia naprawy  CLMXXXXXX-XXXX. Pozdrawiamy, Digital Care”

 

I nic, żadnego uzasadnienia ani informacji dla czego nie zostało to zrobione. 

 

3 telefony na infolinię potem - udało mi się uzyskać informację że nie jest to uszkodzenie uniemożliwiające mi korzystanie z telefonu. I jest to kosmetyka. Tudzież naprawa nie zostanie wykonana. 

 

Po moim sprzeciwie, dostałem odrazu pismo - potwierdzające ich stanowisko. (Pismo w załączniku)

 

Tak czy inaczej 02.11 zadzwoniłem kolejny raz na infolinię, gdyż telefon nie został jeszcze odesłany. Dowiedziałem się, że musiałem sam wydać dyspozycję o chęci odebrania telefonu :)

 

Telefon miał być odesłany już w poniedziałek 05.11 - ale nie ma kontaktu z serwisem który miał wykonywać naprawę (iMAD).

 

Telefonu nie ma już ponad miesiąc. Pozostaje mi na razie czekać :)

Załączone pliki


Użytkownik Kosmoski edytował ten post 07 listopada 2018 - 10:19

iMac, MacBook +szmery bajery...

#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2018 - 10:33

Skoro ubezpieczenie jest od uszkodzeń mechanicznych lub uniemożliwiających użytkowanie to plamka na ekranie tego użytkowania nie uniemożliwia. Jedyne do czego można się przyczepić to czas obsługi. 

Plamkę na ekranie można reklamować z tytułu gwarancji albo ewentualnie rękojmi, a nie ubezpieczenia.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 Kosmoski

Kosmoski
  • 51 postów
  • SkądBytom

Napisano 07 listopada 2018 - 10:44

Skoro ubezpieczenie jest od uszkodzeń mechanicznych lub uniemożliwiających użytkowanie to plamka na ekranie tego użytkowania nie uniemożliwia. Jedyne do czego można się przyczepić to czas obsługi. 

Plamkę na ekranie można reklamować z tytułu gwarancji albo ewentualnie rękojmi, a nie ubezpieczenia.

 

Proszę sobie przeczytać pkt. 24 w definicjach regulaminu. To idealnie podpada pod te stwierdzenie. https://www.play.pl/...60_06092018.pdf

 

Tak czy inaczej, regulamin jest napisany tak że nie wiadomo dokładnie o co chodzi. 


iMac, MacBook +szmery bajery...

#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 07 listopada 2018 - 10:51

Rozumiem że telefon jest na gwarancji. Z tego punkty wynika że tylko taki telefon podlega naprawie. W sumie to jeśli jest na gwarancji to lepiej oddać na gwarancję niż bawić się w takie rzeczy. Nigdy nie jestem pozytywnie nastawiony do tego typu usług i jak widać Play również się nie popisało (chyba że ewidentnie twój sprzęt nie podpada pod regulamin). Tak czy inaczej żale bardziej do Play niż iMad.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 09 listopada 2018 - 00:36

.... Ale post piszę aby przestrzec was przed usługami PLAY360 i serwisem iMAD. Brakowało mi opinii na temat usługi i się na niej przejechałem. 

 

 

Nawet wpisując w wyszukiwarkę "Digital Care" czarna lista wyników jest długa i nawet aktualna.

https://forumprawne....ietlacza.html 
 

...

 

Tak czy inaczej, regulamin jest napisany tak że nie wiadomo dokładnie o co chodzi. 

Zasada jest prosta i też "ku przestrodze".
Jeżeli nie rozumiesz regulaminu to: albo prosisz o wytłumaczenie (aż zrozumiesz) albo nie zawierasz umowy której nie rozumiesz.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych