Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AW S3 - problem z aktualizacją softu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 brayozz

brayozz
  • 14 postów

Napisano 04 listopada 2018 - 20:01

Cześć,

 

Pierwszy raz przydarza mi się taka historia, mianowicie: 

 

Apple Watch S3 informuje mnie, że jest nowa wersja WatchOS (5.1). Udaję się więc do aplikacji Watch na iPhonie (iOS 12.1), przechodzę do sekcji odpowiedzialnej za aktualizację. Po wyszukaniu aktualizacji, jeżeli nie kliknę w ciągu 2-3 sekund opcji "Instaluj", ekran ten zniknie i zostanie tam tylko napis WatchOS 5.0.1 jest aktualny. W sytuacji, gdy uda się kliknąć "Instaluj", po podaniu kodu otrzymuję komunikat, że aktualizacja nie może zostać przeprowadzona, gdyż brakuje połączenia z internetem (co oczywiście jest nieprawdą). 

 

Czy ktoś już spotkał się z taką sytuacją? Z góry dzięki za odpowiedzi w tym temacie. 


[ MacBook Pro 13" 2018 TB | iPhone 7+ | iPad Air 2 | Apple Watch S3 ] 


#2 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 04 listopada 2018 - 20:03

Apple wycofało 5.1 bo niektórym po aktualizacji padły zegarki. A w sumie nie wiem czy jest już dostępna ponownie. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#3 dredg

dredg
  • 2 452 postów
  • SkądVendin les Béthune

Napisano 06 listopada 2018 - 11:23

Wczoraj wyszla latka 5.1.1 rozwiazujaca problem.

Jak wyzej, iphone sciagnal ci 5.1 ktory po kilku godzinach byl wycofany, ale ze siedzial na iphonie to przez caly czas do wydania 5.1.1 “chcial” go zainstalowac. Mialem to samo.

Użytkownik dredg edytował ten post 06 listopada 2018 - 11:24





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych