Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro do developmentu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 app2perfect

app2perfect
  • 32 postów

Napisano 02 listopada 2018 - 08:26

Hej,

 

jestem programistą iOS, korzystam z dość starego sprzętu. Muszę wymienić na nowy. Sprzęt z najwyższej półki z parametrami jakie wydają się minimalnie potrzebne (na pewno 32GB RAM, szybki procesor) kosztuje ok 20tys zł w Polsce. Z wykupieniem gwarancji jeszcze więcej. Widziałem na allegro sprzęt sporo tańczy, sprowadzany z USA. pytanie co w tej sytuacji z gwarancją? nowe maci są dość zawodne, słyszałem o problemach z klawiaturą. Co jeśli taki sprzęt mi się zepsuje a był zakupiony w USA? czy mogę udać się do dowolnego resellera Apple w celu oddania na gwaranacji?



#2 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopada 2018 - 09:53

W czasie trwania gwarancji tak.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 02 listopada 2018 - 11:15

Kupujesz na nauczyciela i masz to samo i pewny zakup w Polsce
Fallout ...war, war never changes...

#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 614 postów
  • Płeć:

Napisano 02 listopada 2018 - 12:19

W pierwszej kolejności spróbowałbym ponownie przyjrzeć się wymaganiom: