Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro A1286 - nie da się zainstalować systemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kopekkopek

kopekkopek
  • 16 postów

Napisano 24 października 2018 - 12:40

Witam,

zwracam się z prośbą pomocy przy zainstalowaniu systemu na MB Pro i7  A1286. Ostatnio wymontowałem dysk SSD i włożyłem oryginalny który był w zestawie (HDD). Niestety nie jestem w stanie zainstalować systemu, dodam że dysk został sformatowany na komputerze stacjonarnym przed montażem. Po włączeniu komputera i przytrzymaniu COM+R pojawia się białe tło, następnie kręci się globus, po paru sekundach pojawia się pasek postępu. Jak załaduje się do końca pojawia się biały ekran, wentylatory zaczynają głośno pracować i po ok 3 min. komputer się wyłącza. Próbowałem już kilka razy i nic się nie zmienia.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 października 2018 - 07:29

Proszę koniecznie uzupełnić dane zgodnie z https://myapple.pl/f...rdzenia-wątków/


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 777 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 25 października 2018 - 08:07

W tych MacBookach biały lub szary ekran oznacza uszkodzenie grafiki.


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych