Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z hasłem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 paczyk

paczyk
  • 1 postów

Napisano 22 października 2018 - 20:19

Cześć

Posiadam iMac 21,5 Retina 4K 2017 i mam następujacy problem - chcąc zaktualizować system muszę wpisać hasło - gdy wpisuje nie działa. Poczas logowania również muszę wpisać to samo hasło i ono działa.

Co mogę zrobić aby to naprawić?

 Problem pojawił się w pierwszym dniu, ogólnie miałem prawdopodobnie ustawioną inną klawiature (polską, ale nie tą standardową tylko jakąś zaawansowaną).

 



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 października 2018 - 13:39

Tak, to wina ustawionej na początku klawiatury. W haśle masz pewnie znaki specjalne, które w tych klawiaturach znajdują się w innym miejscu. Znaki Z oraz Y też są zamienione.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 D4n2

D4n2
  • 59 postów

Napisano 03 listopada 2018 - 12:56

Cześć

 

Może błąd jest w innej rzeczy. Do logowanie wpisujesz hasło z użytkownika systemu. Do aktualizacji potrzebujesz wpisać hasło do twojego konta icloud apply jeśli oczywiście pamięć mnie nie myli. To nie te same hasła 



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 03 listopada 2018 - 14:31

Układ klawiatury na ekranie logowania może różnić się od układu profilu użytkownika.



#5 Lukasz_is

Lukasz_is
  • 14 postów

Napisano 13 listopada 2018 - 22:35

Mi też hasło przestało działać jestem pewien, że go nie pomyliłem, pomogło zresetowania hasła przez icloud.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych