Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja w T-Mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adam Antosz

Adam Antosz
  • 1 postów

Napisano 12 października 2018 - 22:18

Witam, zakupiłem IPhone 7 w sieci T-Mobile w lutym 2017 roku. Niestety od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem, a żadne z zaleceń apple`a nie pomogło, więc będę go musiał oddać do naprawy. Dlatego mam pytanie czy przysługuje mi opcja naprawy lub wymiany wadliwego towaru na podstawie polskiego prawa konsumenckiego oraz jak w ogóle za to się zabrać? Co zrobić? Czy trzeba wysłać jakieś zgłoszenie? Dziękuję za pomoc.



#2 Emej

Emej
  • 1 151 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 października 2018 - 10:21

Reklamacja u operatora, powołując się na rękojmię. 


  • cooper69 lubi to

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 13 października 2018 - 10:45

A nie lepiej do cortlandu odrazu i tam się powołać na rękojme?

#4 Regiss

Regiss
  • 2 164 postów
  • SkądRadom

Napisano 13 października 2018 - 10:55

A kupował od Cortland czy od Tmobile? Jak możesz domagać się rękojmi od podmiotu, który nie sprzedał towaru i ma za niego odpowiadać?
  • cooper69 lubi to

IPhone XS


#5 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 13 października 2018 - 14:18

Przepraszam, nie doczytałem :P

#6 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 938 postów

Napisano 13 października 2018 - 21:35

Tmobile nie udziela gwarancji na urządzenia. Możesz zareklamować sprzęt jeśli to ty kupiłeś go bezpośrednio w tmobile oraz jeśli jesteś w stanie wykazać że wada była już od zakupu.

#7 meg

meg
  • 299 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 02 listopada 2018 - 07:58

Wymieniałam take kiedyś iPhone’a na nowego w t-mobile. Najpierw mi Pani powiedziala ze gwarancja obejmuje tylko rok wiec nara, ale jak powiedzialam ze reklamuje go z tytulu niezgodnosci towaru z umowa to od razu przyjela
Z tego co wiem udowadnianie nie stoi po stronie klienta.

#8 MC_

MC_
  • 6 257 postów

Napisano 02 listopada 2018 - 08:01

Zgodnie z kc po roku to kupujacy musi wykazac istnienie wady w dniu wydania. Duzo natomiast zalezy od sprzedawcy.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych