Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro Early 2011-DJ, problem z dźwiękiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 koala1149

koala1149
  • 2 postów

Napisano 10 października 2018 - 00:18

Na wstępie witam wszystkich, jestem nowa na forum. Postaram się w miarę zwięźle napisać w czym problem i mam nadzieje, że tutaj ktoś będzie w stanie mi pomóc ponieważ borykam się z tym problemem blisko 3 miesiące. Jestem laikiem w tych sprawach jeszcze więc wybaczcie jeśli to będzie oczywiste rozwiązanie.

Zacznę od tego, że obecnie pracuje na MacBook'u Pro Early 2011:

-15 inch

-procesor 2,2GHz Intel i7

-16GB RAM 1600mhz DDR3

-grafika ADM Radeon HD 6750M 1024 MB i Intel HD Graphics 3000 512MB

-nr seryjny ••••••••DF8X

-wersja oprogramowania Mac OS High Sierra 10.13.6

 

Kilka miesięcy temu zaczęłam swoją przygodę z produkcją muzyki oraz dj-ingiem. Postawiłam na to, że najpierw nauczę się dobrze mixować. Posiadam konsolę Pioneer DDJ-RB, monitory studyjne Reloop ADM-5. Póki co gram sobie w domu. Korzystam z oprogramowania dedykowanego dla DDJ-RB czyli Rekordboxa. No i tutaj podczas grania pojawia się spory problem, mianowicie problem z dźwiękiem. Mam na myśli dziwne przerwania dźwięku, skrzeczenie, albo jakby kabel nie stykał i głośnik wybierał co za dźwięk odtworzyć. Szczerze jestem już zmęczona szukaniem rozwiązania. Przekopałam mnóstwo wątków na forum Pioneera i żadna z rad od ekspertów nie przyniosła oczekiwanego efektu. Wszystkie sterowniki zainstalowane, odpowiednia wersja oprogramowania również. Ustawienia w preferencjach dźwięku oraz ustawienia w konfiguratorze MIDI również. Ustawienia dźwięku w rekordboxie takie jak buffer size itp również wg zaleceń. Ponadto problem również występuje przy innych programach typu Virtual DJ, Traktor. Monitory studyjne, konsola oraz okablowanie sprawdzone - wszystko działa, tylko przy podłączeniu z Mac'iem już nie.