Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problemy z baterią - iPad Pro 10.5 na iOS12


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fructo

Fructo
  • 57 postów

Napisano 07 października 2018 - 10:22

Hej,

Odkąd zainstalowałem ios 12 zauważyłem, ze mój iPad Pro 10.5 trzyma dużo krócej na baterii. Ponadto, w trakcie bezczynności, czyli leżakowania w nocy traci jakieś 3-4% z wyłączonym wifi/bt.

Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Są jakieś sprawdzone rozwiązania?

Macbook Pro 13 2017  iPhone X


#2 Banan311

Banan311
  • 159 postów

Napisano 29 października 2018 - 11:38

no ostatnio też mi krócej bateria trzyma, w sumie myślałem że to jakiś problem z baterią ale może to rzeczywiście wina softu. Nawet myślałem zeby iść z tym do serwisu żeby baterie przetestowali



#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 29 października 2018 - 18:47

1. WiFi i BT są wyłączone czy tylko „wyłączone” w centrum sterowania?

2. Odbieranie AirDrop wyłączone?

3. Ogólnie to chyba jednak lepiej jest zostawić obie rzeczy włączone, a iPada zostawiać podpiętego do prądu. Wtedy co noc będzie się robił backup w iCloud. 

4. Też mam iPada 10,5, aczkolwiek nie zauważyłem jakichś negatywnych zmian wraz z nadejściem iOS 12. Ale ja mam praktycznie nową sztukę (wymieniona w sierpniu), więc może to kwestia bardziej zużycia sprzętu?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Banan311

Banan311
  • 159 postów

Napisano 29 października 2018 - 19:50

Hmm sprawdziłem baterie w programie ibackupbot na windows i mi pokazało że moja bateria ma 85 procent oryginalnej pojemności przy 110 cyklach ładowania. Na stronie apple jest napisane że po 1000 cykli pojemność baterii nie powinna spaść poniżej 80 procent. ipad już po gwarancji i dodatkowo wyskoczyły mi dwie jaśniejsze plamki na ekranie (nie tylko mnie https://forums.macru....2115037/page-8 ) Musze z tym zadzwonić do apple, gwarancja już mi się skończyła ale jeszcze rękojmia jest



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 29 października 2018 - 21:41

Jak rękojmia to raczej do sprzedawcy. Aczkolwiek skoro to iPad 10.5, to jest jakaś szansa na wyjątek serwisowy może (jeśli już to raczej przez ten ekran bym ciągnął). Dane z iBackupBot nie będą uznawane przy roszczeniach. Jeśli już, to na wsparciu Apple mogą Ci zdalnie zrobić test i powiedzieć, czy jest poniżej czy nie.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Banan311

Banan311
  • 159 postów

Napisano 29 października 2018 - 22:56

no jutro zadzwonię na wsparcie, kupowałem w apple online store to większa szansa na pozytywne rozpatrzenie problemu niż w u jakiegoś reselera






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych