Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się zalogować do iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 barihombre

barihombre
  • 1 postów

Napisano 02 października 2018 - 18:41

Jak w temacie. Kupiłem ostatnio używanego Macbooka Air z systemem macOS Lion 10.7.5. Chciałbym zaaktualizować system, lecz nie mogę się zalogować do App Store'a i do iCloud. Na mojego iPhone przychodzi kod weryfikacyjny, lecz okienko mi znika i nie mam gdzei go wpisać. Pytanie brzmi - jak zaaktualizować system i jak zalogować się do iCloud? Pomóżcie  :(



#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 478 postów

Napisano 03 października 2018 - 10:10

Wyłącz uwierzytelnianie dwupoziomowe na telefonie i spróbuj.


Pro 2012, 8.


#3 winmaciek

winmaciek
  • 1 461 postów
  • Płeć:

Napisano 04 października 2018 - 14:40

Zanim wyłączysz uwierzytelnianie, to spróbuj może wygenerować hasło aplikacji w ustawieniach Apple ID.
iPhone XS, iPad 10.5"

#4 Pad

Pad
  • 27 postów

Napisano 29 stycznia 2019 - 23:04

Witam

 

Wałasnie udało mi się przeinstalowac system operacyjny do wersji Lion. Po tym wszystkim nie mogę się zalogować do Apple ID mianowicie problem w tym że przeglądarka Safari nie obsługuje iCloud a jest to niezbędne do zdobycia jakiegoś kodu weryfikacyjnego. Co teraz mam zrobić nie posiadam telefonu Apple a takze nie mają iPhona moi znajomy jak sugeruje support. POMOCY.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych