Jak w temacie. Kupiłem ostatnio używanego Macbooka Air z systemem macOS Lion 10.7.5. Chciałbym zaaktualizować system, lecz nie mogę się zalogować do App Store'a i do iCloud. Na mojego iPhone przychodzi kod weryfikacyjny, lecz okienko mi znika i nie mam gdzei go wpisać. Pytanie brzmi - jak zaaktualizować system i jak zalogować się do iCloud? Pomóżcie
Nie mogę się zalogować do iCloud
#1
Napisano 02 października 2018 - 18:41
#2
Napisano 03 października 2018 - 10:10
Wyłącz uwierzytelnianie dwupoziomowe na telefonie i spróbuj.
Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular
#3
Napisano 04 października 2018 - 14:40
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#4
Napisano 29 stycznia 2019 - 23:04
Witam
Wałasnie udało mi się przeinstalowac system operacyjny do wersji Lion. Po tym wszystkim nie mogę się zalogować do Apple ID mianowicie problem w tym że przeglądarka Safari nie obsługuje iCloud a jest to niezbędne do zdobycia jakiegoś kodu weryfikacyjnego. Co teraz mam zrobić nie posiadam telefonu Apple a takze nie mają iPhona moi znajomy jak sugeruje support. POMOCY.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych