Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się zalogować do iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 barihombre

barihombre
  • 1 postów

Napisano 02 października 2018 - 18:41

Jak w temacie. Kupiłem ostatnio używanego Macbooka Air z systemem macOS Lion 10.7.5. Chciałbym zaaktualizować system, lecz nie mogę się zalogować do App Store'a i do iCloud. Na mojego iPhone przychodzi kod weryfikacyjny, lecz okienko mi znika i nie mam gdzei go wpisać. Pytanie brzmi - jak zaaktualizować system i jak zalogować się do iCloud? Pomóżcie  :(



#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 03 października 2018 - 10:10

Wyłącz uwierzytelnianie dwupoziomowe na telefonie i spróbuj.


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 478 postów
  • Płeć:

Napisano 04 października 2018 - 14:40

Zanim wyłączysz uwierzytelnianie, to spróbuj może wygenerować hasło aplikacji w ustawieniach Apple ID.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Pad

Pad
  • 27 postów

Napisano 29 stycznia 2019 - 23:04

Witam

 

Wałasnie udało mi się przeinstalowac system operacyjny do wersji Lion. Po tym wszystkim nie mogę się zalogować do Apple ID mianowicie problem w tym że przeglądarka Safari nie obsługuje iCloud a jest to niezbędne do zdobycia jakiegoś kodu weryfikacyjnego. Co teraz mam zrobić nie posiadam telefonu Apple a takze nie mają iPhona moi znajomy jak sugeruje support. POMOCY.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych