Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 6s - zbita szybka wyświetlacza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zaba97

zaba97
  • 1 postów

Napisano 15 września 2018 - 01:16

Witam.
Wczoraj miałem bardzo ciężki dzień i ze stresu upuściłem mojego Iphone 6s na ziemie i niefortunnie pękł mi ekran w górnej części mniej więcej do połowy. Wygląda to tak, że przy próbie odblokowania telefonu, gdy musze podać pin, mogę obsługiwać jedynie dolne cyfry, czyli  7 8 9 i 0, a niestety w moim pinie są również cyfry z góry. Telefon nie jest już na gwarancjii. Oczywiście zdaje Sobie sprawę że na pewno czeka mnie wymiana wyświetlacza ( swoją drogą, orientuje się ktoś ile to mnie może kosztować w przypadku Iphone 6s?) jednak moja kwestia tyczy się danych z tego telefonu. Czy po wymianie wyświetlacza wszystkie dane utrace, czy będę mógł je jakoś odzyskać? Jestem zielony w tych sprawach, więc wole się upewnić jak to dokładnie wygląda, a bardzo mi zależy na odzyskaniu tego co miałem na tym telefonie. 
Moje ostatnie pytanie, niestety u mnie w okolicy nie ma żadnego autoryzowanego serwisu apple, a zależy mi na szybkiej naprawie telefonu, więc czy mogę go zanieść do jakiegoś serwisu naprawy telefonów komórkowych, czy w takich serwisach naprawa takiego telefonu jest dość ryzykowna? 
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi na te pytania.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 15 września 2018 - 12:35

1. Jak wygląda dostępność kopii zapasowych? iTunes, iCloud, oba?
2. Lepiej naprawić w autoryzowanym, nieautoryzowany może dać ekran ze śmietnika, który gorzej wygląda i żre więcej prądu.
3. Koszt takiej operacji zależy od serwisu - napisz do kilku z pytaniem, ile taka wymiana by kosztowała.
4. Niektórzy dają możliwość dostawy kurierem.
5. Jak sprawdzasz dostępność serwisu w okolicy?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular