Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Martwy pixel w iPhone 7 a wymiana na refurbished


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 podwodnysamolot

podwodnysamolot
  • 5 postów

Napisano 13 września 2018 - 12:09

Hej.

 

Mam pytanie do zaznajomionych z podobnym problemem. Mam na ekranie martwy pixel. Który polski serwis polecacie aby w miarę szybko wymienili mi telefon na refurbished. Zależy mi na czasie ponieważ nie mam żadnego zastępczego smartfona którego mógłbym używać.

 

Szczerze mówiąc nie interesuje mnie wymiana panelu, ponieważ wiem, że kwalifikuje się to na wymianę telefonu. Chcę dowiedzieć się gdzie zrobią mi to najszybciej. Podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami.



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 14 września 2018 - 00:17

...

 

Szczerze mówiąc nie interesuje mnie wymiana panelu, ponieważ wiem, że kwalifikuje się to na wymianę telefonu. ...

Moim zdaniem najbardziej prawdopodobna jest w takim przypadku wymiana samego ekranu, a skąd Twoje przekonanie o kwalifikowaniu się do wymiany całego telefonu?
Jeżeli chodzi o czas naprawy to najlepiej napisz zadzwoń do kilku ASA i zapytaj. W przypadku wymiany ekranu niektóre serwisy reklamują się, że wymieniają w godzinę (przy okazji zweryfikujesz wiarygodność takich reklam) choć i są takie, które deklarują tydzień. Natomiast wymiana całego telefonu to najczęściej 2-3 dni.

Wyjątkiem może być iSpot, gdzie jak donoszą Ci którzy tam zgłaszali swoje telefony - najczęściej słyszanym podczas przyjęcia terminem naprawy: są tam dwa tygodnie.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2018 - 09:53

W przypadku martwego pixela wymieniony zostanie tylko ekran. Nie ma potrzeby wymiany całego telefonu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 podwodnysamolot

podwodnysamolot
  • 5 postów

Napisano 14 września 2018 - 10:46

Moje przekonanie wynikało z doświadczeń znajomych, Ci jednak reklamowali jakiś już czas temu telefony w AS w Dreźnie, gdzie wydanie nówki/refuba trwało do godziny. Wczoraj już byłem w Cortland, gdzie powiedzieli mi to co wy. W iMad zaś powiedzieli mi, że przed złożeniem reklamacji muszę zadzwonić na infolinie Apple i tam uzyskać informację czy taka usterka kwalifikuje się do naprawy. Przecież to niedorzeczne żeby serwis odsyłał mnie do infolinii w takiej sprawie. Co niby mam im powiedzieć, że mam czarny punkt na ekranie? I czy jaśnie wielmożny serwis premium może mi przyjąć telefon na diagnozę? Chyba sobie ze mnie jaja robią w iMad.

 

Abstrahując od opisanej usterki, czy jeśli mój telefon zakwalifikuje się na wymianę w Apple Store, to jest szansa żebym wyszedł z nim w stanie takim w jakim do AS wszedłem. Chodzi mi o to żeby mi dane zgrali ze starego i wgrali na nowy.



#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 14 września 2018 - 11:20

Chcesz oddać odblokowany telefon (bo taki musi być) ze swoimi prywatnymi danymi do serwisu?? Ciekawe podejście. Nie lepiej zrobić kopii na kompie i oddać wyczyszczony?


iPhone 15 Pro


#6 podwodnysamolot

podwodnysamolot
  • 5 postów

Napisano 14 września 2018 - 11:25

Chcesz oddać odblokowany telefon (bo taki musi być) ze swoimi prywatnymi danymi do serwisu?? Ciekawe podejście. Nie lepiej zrobić kopii na kompie i oddać wyczyszczony?

 

No właśnie chodzi mi o to, żeby w Apple Store w Dreźnie go zarchiwizowali > wyczyścili > wymienili > wgrali wcześniej zarchiwizowane dane > usunęli kopię zapasową.

 

Do Drezna mam 500 km, akurat będę przejazdem i nie będę mógł sam tej kopii sobie wgrać.



#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2018 - 11:31

Pewnie mogę coś takiego zrobić ale to są dodatkowe usługi, raczej płatne. Generalnie powinieneś zrobić to we własnym zakresie, tym że jest to proste.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 14 września 2018 - 11:36

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 podwodnysamolot

podwodnysamolot
  • 5 postów

Napisano 14 września 2018 - 12:02

A tak z ciekawości, te wytyczne o których mowa tutaj: https://www.tablety.pl/apple_ios/2017-09-02/apple-iphone-serwis-naprawa/ to real czy fake?



#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 września 2018 - 04:12

W iMad zaś powiedzieli mi, że przed złożeniem reklamacji muszę zadzwonić na infolinie Apple i tam uzyskać informację czy taka usterka kwalifikuje się do naprawy. ...

Może chcieli Ci oszczędzić kosztów (biorą kilkadziesiąt PLN) z tytułu nieuzasadnionego zgłoszenia ? ;)

 

 

...Przecież to niedorzeczne żeby serwis odsyłał mnie do infolinii w takiej sprawie. Co niby mam im powiedzieć, że mam czarny punkt na ekranie? I czy jaśnie wielmożny serwis premium może mi przyjąć telefon na diagnozę? Chyba sobie ze mnie jaja robią w iMad.

Chyba tak.

 

 

...

Abstrahując od opisanej usterki, czy jeśli mój telefon zakwalifikuje się na wymianę w Apple Store, to jest szansa żebym wyszedł z nim w stanie takim w jakim do AS wszedłem. Chodzi mi o to żeby mi dane zgrali ze starego i wgrali na nowy.

Zrób sobie backup w iCloud. Przy oddawaniu telefonu do serwisu - zerujesz go. Po ew. otrzymaniu nowego (a przed wyjściem z AS) odtwarzasz backup z iClouda (przez dostępne w AS WiFi) i ... wychodzisz z AS z takim stanem jak wszedłeś (tzn. jak zrobiłeś kopię zapasową)

 

A tak z ciekawości, te wytyczne o których mowa tutaj: https://www.tablety....serwis-naprawa/ to real czy fake?

Prawdopodobnie real, ale pewnie już nieaktualne.


  • winmaciek lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych