Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air 13'' 2017 problem z ekranem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adam Tonkiel

Adam Tonkiel
  • 1 postów

Napisano 12 września 2018 - 21:49

Czesc, 

 

Mam problem z wyswietlaczem w Mac'u. Co jakis czas (ostatnio czesciej) pojawia sie taki pasek pixelozy jak na zdjeciach. Pasek najczesciej sam znika (w trakcie uzytkownia lub za ktoryms odhibernowaniem) lub przez dluzszy czas sie nie pojawia (jakby problemu nigdy nie bylo) 

Jak komp byl ledwo po gwarancji w iSpot powiedzieli ze to nie jest kwestia hardware a mozliwe ze jakies bugi softowe.. po aktualizacji oprogramowania - nadal sie pojawia. 

zauwazylem ze najczesciej pojawia sie przy zostawieniu na dluzsze ladowanie (po naladowaniu nadal na kablu) 

przy zrobieniu mirror przez AirPlay na TV - paskow nie ma jest normalny obraz. 

Co ciekawe - nawet jak pasek jest widoczny przy odpaleniu kompa - w trakcie uzytkowania znika... 

 

Czy ktos mial podobny problem? Czy hard format moze pomoc?

 

dzieki za sugestie

 

/a

Załączone pliki



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 września 2018 - 23:23

...

Jak komp byl ledwo po gwarancji w iSpot powiedzieli ze to nie jest kwestia hardware a mozliwe ze jakies bugi softowe.. ...

 

Jak "ledwo po gwarancji" to może z rękojmi ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 14 września 2018 - 08:01

A mnie to wygląda na uszkodzenie matrycy.


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 września 2018 - 09:16

Bo to jest uszkodzona matryca :)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 września 2018 - 09:50

Dokładnie - uszkodzona matryca do wymiany. A gdzie był kupiony ten komputer? Może na rękojmi zrobimy.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 września 2018 - 17:50

Matryca to jest pewnie, ale zapytam jeszcze - robiłeś czysty reinstall systemu?


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych