Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ATV4k - przerwy w łączności wifi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 10:44

ma pytanie czy zdarza się u Was, że podczas wybierania filmu nagle pojawia się komunikat, że nie ma dostępu do Internetu? Po cofnięciu i ponownym wybraniu filmu od razu działa? trochę mnie to niepokoi, bo wydaje mi się że to jednak nie router... Zdarzyło mi się to juz 3 razy w ciągu 36 godzin użytkowania...


Użytkownik a.s edytował ten post 30 sierpnia 2018 - 10:47

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 30 sierpnia 2018 - 10:52

Miałem kiedyś takie cyrki, ale problem był po stronie stabilności łącza UPC.



#3 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 30 sierpnia 2018 - 10:54

Nigdy nie miałem żadnych problemów z połączeniem pewnie dlatego ze mam wszystko połączone przez lan.
Podłącz kablem rj45 atv do routera oglądaj i testuj. Jeżeli nic nie będzie przerywać to masz winowajcę. (Wifi router)

Użytkownik kalvin edytował ten post 30 sierpnia 2018 - 10:54

  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#4 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 11:01

ok., ale jak po LAN podłącze to nie stwierdzę ewentualnej usterki po stronie karty wifi - ja wolałabym łaczyć je bezprzewodowo, bo i tak mam zbyt dużo kabli w chałupie...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 30 sierpnia 2018 - 11:02

Podłącz kablem rj45 atv do routera oglądaj i testuj. Jeżeli nic nie będzie przerywać to masz winowajcę. (Wifi router)

Niekoniecznie. Problem może być też po stronie interfejsu WiFi w aTV.



#6 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 11:03

Miałem kiedyś takie cyrki, ale problem był po stronie stabilności łącza UPC.

 a jak je stwierdziłeś, bo UPC twierdzi że jest ok. Mam u nich 150mbs/s i wszystko powinno śmigać. Natomiast z ATV jest tak sobie... nap. przy wybieraniu filmu mi chwilkę buforuje. Potem niby film leci płynnie... do tego te "przerwy"...stąd moje obawy....


Użytkownik a.s edytował ten post 30 sierpnia 2018 - 11:09

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 30 sierpnia 2018 - 11:16

 a jak je stwierdziłeś, bo UPC twierdzi że jest ok. Mam u nich 150mbs/s i wszystko powinno śmigać. Natomiast z ATV jest tak sobie... nap. przy wybieraniu filmu mi chwilkę buforuje. Potem niby film leci płynnie... do tego te "przerwy"...stąd moje obawy....

U mnie sprawa była prostsza, bo różne urządzenia traciły sieć. Złożyłem reklamację na niestabilne łącze, która została rozpatrzona pozytywnie, gdyż stwierdzili w moim rejonie jakieś problemy po ich stronie. Ale ostrzegam, że oni będą w ewentualnej rozmowie mówić, że nie ponoszą odpowiedzialności za stabilność i jakość połączenia WiFi, gdyż zależy od wielu niezależnych od nich czynników.

 

Przetestować na łączu kablowym na pewno nie zaszkodzi.


  • a.s-6704ce448e lubi to

#8 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 11:28

dzięki :) spróbuję jeszcze się pobawić nim "po kablu" i przez hot spot w IP - zobaczymy...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#9 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 30 sierpnia 2018 - 21:50

no 

 

U mnie sprawa była prostsza, bo różne urządzenia traciły sieć. Złożyłem reklamację na niestabilne łącze, która została rozpatrzona pozytywnie, gdyż stwierdzili w moim rejonie jakieś problemy po ich stronie. Ale ostrzegam, że oni będą w ewentualnej rozmowie mówić, że nie ponoszą odpowiedzialności za stabilność i jakość połączenia WiFi, gdyż zależy od wielu niezależnych od nich czynników.

 

Przetestować na łączu kablowym na pewno nie zaszkodzi.

 

 

no wyszło szydło z worka - faktycznie UPC, właśnie wywaliło mnie na cacy i musiałam reset routera robić, a juz się martwiłam... Dzięki :)


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych