Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd aktywacji imessage, facetime itp. MacBook Air 2017


Najlepsza odpowiedź krzysztofsds , 23 sierpnia 2018 - 16:05

Cześć, sprawdzałem wiele podobnych wątków ale u mnie nie pomogło.
 
Na moim koncie na Macbook'u nie mogę się zalogować do facetime, imessage itp. przy pomocy mojego appleID, jednakże na koncie gościa już mogę.
 
Ma ktoś pomysł co jest nie tak z moim kontem?
 
Dzięki

Zadzwoń ma infolinie. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kapi7

Kapi7
  • 5 postów

Napisano 23 sierpnia 2018 - 16:01

Cześć, sprawdzałem wiele podobnych wątków ale u mnie nie pomogło.

 

Na moim koncie na Macbook'u nie mogę się zalogować do facetime, imessage itp. przy pomocy mojego appleID, jednakże na koncie gościa już mogę.

 

Ma ktoś pomysł co jest nie tak z moim kontem?

 

Dzięki

 



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 668 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 sierpnia 2018 - 16:05   Najlepsza odpowiedź

Cześć, sprawdzałem wiele podobnych wątków ale u mnie nie pomogło.
 
Na moim koncie na Macbook'u nie mogę się zalogować do facetime, imessage itp. przy pomocy mojego appleID, jednakże na koncie gościa już mogę.
 
Ma ktoś pomysł co jest nie tak z moim kontem?
 
Dzięki

Zadzwoń ma infolinie.

MBP 2016 TB, Iphone Xs, Apple Watch Series 4


#3 Kapi7

Kapi7
  • 5 postów

Napisano 23 sierpnia 2018 - 16:34

Zadzwoń ma infolinie.

 

Dzięki. System zablokował moje AppleId, obsługa na duży plus, wszystko załatwione.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych