Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X [11.4] problem z aparatem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 adst

adst
  • 109 postów

Napisano 22 czerwca 2018 - 22:13

Witam, piszę z nadzieją, że ktoś na forum miał podobny problem i się z nim uporał...

 

Zdjęcie wykonane aparatem tylnym przy pomocy aplikacji WhatsApp:

 

2D6968B2-_qerwaha.jpg

 

To samo ujęcie w identycznych warunkach oświetleniowych wykonane aparatem tylnym przy użyciu systemowej aplikacji "aparat":

 

IMG0036JP_qerwaxw.jpg

 

W związku z tym czy problem leży po stronie softu? Identyczną sytuację miałem kilka tygodni temu, przy najbliższej okazji wgrałem jeszcze raz na czysto 11.4 - 2 tygodnie było z aparatem OK, teraz problem powrócił.

 

Jeżeli nie ma na to rady, to pozostaje czekać na 11.4.1 lub wchodzić na iOS 12?  Będę wdzięczny za wskazówki

 

Pozdrawiam ;)



#2 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 24 czerwca 2018 - 12:49

Najpierw spróbował bym funkcji restore i odtworzenie z kopi iCloud/iTunes - może coś w sofcie się pociciało.

 

Ewentualnie zobacz czy nie masz zablokowanej ekspozycji ( kliknij/przytrzymaj jasność ekspozycji góra/dół).


Own your way.....


#3 adst

adst
  • 109 postów

Napisano 24 czerwca 2018 - 13:01

Restore właśnie robiłem i problem po 2 tygodniach powrócił, dlatego obawiam się czy to nie problem sprzętowy. Przy próbie zmiany ekspozycji o czym pisałeś czy np przy przestawianiu w tryb portret, aplikacja całkiem się zawiesza i przestaje reagować

#4 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 24 czerwca 2018 - 13:03

Restore właśnie robiłem i problem po 2 tygodniach powrócił, dlatego obawiam się czy to nie problem sprzętowy. Przy próbie zmiany ekspozycji o czym pisałeś czy np przy przestawianiu w tryb portret, aplikacja całkiem się zawiesza i przestaje reagować.

 

Skoro po restore problem zniknął choćby na dwa tygodnie, to nie jest to wina hardware. Wtedy problem występowałby ciągle. Spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje i odpalić Aparat.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych