Witam,
Pojawia się w moim telefonie szereg błędów i zastanawiam się, czy są to błędy systemowe podlegające reklamacji czy jakieś normalne, niepodlegające reklamacji błędy?
Posiadam iPhone 6S, gwarancja od Apple już minęła, liczę jedynie na reklamację z tytułu rękojmi (telefon kupiony w Media Markt).
Opis występujących błędów:
- raz była sytuacja ze telefon wyłączył się przy 40% baterii a jak po kilku próbach udało mi się go uruchomić ponownie to miał 10%; przy 35% czasem się wyłącza
-
bateria: przy 35% wyłączył się telefon, uruchomiłam ponownie - było 10%. Wyłączył się po chwili. Przy próbie włączenia pokazywała się ikonka, że trzeba naładować. Po ponownej próbie włączenia telefon włącza się i pokazuje 42% baterii! Znowu się wyłącza, znowu ta sama sytuacja z 10% i ładowaniem baterii. (taka sytuacja przydarzyła mi się 1 raz)
- z włączonym internetem od 100% do 0% schodzi bateria w 2-3 godziny (czasem w 2h, czasem w 3,5)
- błędy systemowe z iMessage: zamieniają się kolejnością wiadomości (zdarza się praktycznie bez przerwy)
-
wylogowuje mnie z aplikacji: SkyCash, nextbike; notatki ciagle cofa do podglądu ogólnego (często się zdarza)
-
aparat: zacina się i nie można robić zdjęć: czarny obraz. Mimo resetowania aplikacji (zamykania i usuwania z działających w tle) to i tak aparat nie działa do czasu ponownego uruchomienia telefonu. (ta sytuacja przydarzyła mi się 1-2 razy)
Z powyższych błędów najbardziej irytuje mnie to zamienianie się wiadomości iMessage miejscami, które jest nagminne. Są takie sytuacje, że wyślę wiadomość, powiedzmy po 2 minutach ktoś mi odpisze, a jego wiadomość i tak "wskakuje" ponad moją.
Czy da się coś z tym zrobić?
Pozdrawiam, z góry dzięki za pomoc
Użytkownik eatmysoul edytował ten post 20 czerwca 2018 - 22:03