Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zepsuty iPhone 7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 14 czerwca 2018 - 09:13

Dzień dobry!

 

Temat jest całkiem długi, postaram się napisać wszystkie szczegóły. 

Wczoraj w nocy, kładąc się spać podłączyłam telefon do ładowania. Ładował się normalnie bez problemu. Niestety już rano nie chciał się w ogóle włączyć. W pierwszej chwili pomyślałam, że może jednak się nie naładował, i to przez to. Jednak nie pojawiała się ikonka z baterią na czerwono oraz kabelkiem. Telefon nie reagował na nic. Pojechałam do Cortlandu, aby w serwisie uzyskać pomoc. Pani wyczyściła wejście na ładowarkę, i ponownie podłączyła telefon. Nie reagował. Powiedziała więc, że jest zepsuty i jedyna opcja jaka wchodzi w grę, to wymiana 1 na 1 z dopłatą z mojej strony 1600 zł. Gwarancja nie obowiązuje, ponieważ telefon mam od grudnia 2016 roku, więc rok już minął, a nawet gdyby nadal obowiązywała, to mój ip7 ma pękniętą szybkę, więc uszkodzenie mechaniczne, przez co gwarancja też byłaby nie możliwa. Podziękowałam i wróciłam do domu, aby przemyśleć temat. 1600 zł w przypadku telefonu, który w styczniu chciałam zmienić na nowy, nie ma dla mnie sensu. Przemyślałam sprawę jeszcze raz, i doszło do mnie, że przecież nikt nie zdiagnozował co tak naprawdę się w nim popsuło. Wiem, że Apple nie naprawia pojedynczych części poza baterią, i szybką. Zdecydowałam się podjechać do drugiego Cortlandu (w którym nie było serwisu). Na miejscu Panowie spróbowali zresetować telefon, ale nadal nie było reakcji. Przedstawili również wersję 1600 zł za wymianę na nowy. Jednak powiedzieli też, żeby oddać go do zdiagnozowania, bo jeśli to bateria to będzie można wymienić szybkę za około 750 zł i baterię za około 150, więc wyjdzie taniej, niż wymiana na całkiem nowego. Będę więc musiała ponownie udać się do Cortlandu, który ma na miejscu serwis i zostawić telefon. Moje pytanie jednak dotyczy tego, czy jeśli faktycznie będzie to zepsuta bateria, to czy konieczna jest wymiana szybki, aby wymienić baterię? Może pytane idiotyczne, ale totalnie się na tym nie znam, a jeśli da się to zrobić bez wymiany szybki, to wolałabym to odpuścić, bo szkoda aż tylu pieniędzy na pęknięcie, które totalnie mi nie przeszkadza. 

I drugie pytanie: może ktoś miał podobną sytuację, że ip7 nagle się wyłączył, i przestał działaś. Jaki był tego powód? Cały czas liczę, że to tylko bateria, i uda się jakoś ominąć koszt 1600 zł :( 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie! 
 



#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 14 czerwca 2018 - 11:04

Myślę, że może to być uszkodzenie płyty głównej niestety. Skończy się prawdopodbnie wymianą za te 1600 zł, nic innego raczej tu nie wymyślisz.

#3 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 14 czerwca 2018 - 11:34

Myślę, że może to być uszkodzenie płyty głównej niestety. Skończy się prawdopodbnie wymianą za te 1600 zł, nic innego raczej tu nie wymyślisz.

 

Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie, gdzie najlepiej oddać telefon do zdiagnozowania w takim przypadku? iSpot czy Cortland? 



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 czerwca 2018 - 11:34

W takich przypadkach kiedy telefon nie daje żadnych oznak życia to wymiana baterii nic nie daje, zawsze to wina płyty głównej. Można sprawdzić pobór prądu, czy się ładuje itd. Apple daje do tego narzędzia, można z grubsza zdiagnozować telefon bez otwierania.

A do wymiany baterii doliczono koszt ekranu, bo jest on wklejony i jest możliwość, że podczas otwierania uszkodzi się jeszcze bardziej niż jest teraz rozbity.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 czerwca 2018 - 12:05

Zapraszamy na diagnostykę, niestety najprawdopodobniej to będzie jednak wina płyty głównej którą można naprawić. A co do wymiany ekranu jest dokładnie tak jak napisał kolega po fachu wyżej, doliczono wymianę ekranu ponieważ jest ryzyko że się uszkodzi podczas otwierania telefonu.


Użytkownik macsupport edytował ten post 14 czerwca 2018 - 12:08

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych