Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się zalogować do Maca po update do High Sierra


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 .forest

.forest
  • 47 postów
  • SkądTurek, PL

Napisano 02 czerwca 2018 - 17:17

Dzisiaj postanowiłem zaktualizować mojego MacBooka Air 2017 do High Sierra. Update robiłem prosto z App Store. Wszystko poszło ok, po czym wyskoczyło okno logowania przez które nie mogę się przebić. Po restarcie komputera wyskakuje najpierw stare okno logowania do którego loguje się normalnie swoim hasłem na swoje konto użytkownika, po czym wyskakuje kolejne na którym się właśnie zatrzymałem. Spróbowałem ponownej instalacji systemu (Command + R) ale nie przyniosło to żadnego efektu. Nie wiem czy ja coś robię źle, ale nie mam już cierpliwości dlatego zwracam się do Was o pomoc.

W załączeniu zdjęcie ekranu logowania na którym utknąłem.

Załączone pliki



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 02 czerwca 2018 - 21:16

Masz szyfrowany dysk? Z objawów wychodzi że tak. SecureToken. A raczej jego brak.


Użytkownik pedros edytował ten post 02 czerwca 2018 - 21:22


#3 .forest

.forest
  • 47 postów
  • SkądTurek, PL

Napisano 03 czerwca 2018 - 00:55

Nie wiem nawet za bardzo o czym mowa. Jakieś wskazówki jak mógłbym przywrócić to do działania?

#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 03 czerwca 2018 - 10:42

Zacznij od tego:

https://derflounder....-their-account/

https://derflounder....le-file-system/


Użytkownik pedros edytował ten post 03 czerwca 2018 - 10:43


#5 .forest

.forest
  • 47 postów
  • SkądTurek, PL

Napisano 04 czerwca 2018 - 16:12

Dzięki za pomoc. Jednak wcześniej zrobiłem całkowity format oraz reinstall systemu (chyba za 3 razem dopiero się udało). Szkoda mi słów, że macOS potrafi być taki upierdliwy. Temat do zamknięcia.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych