Apple Watch Series 3 - problem z Messengerem
#1
Napisano 31 maja 2018 - 13:58
Potrzebuję Waszej pomocy odnośnie problemu z Messengerem.
Kiedy chcę go uruchomić, kółko się kręci i tak w nieskończoność, po prostu nie uruchamia się.
Próbowałem odinstalować, zainstalować ponownię, zzerowałem zegarek, nic nie pomaga...
Czy ktoś z Was spotkał się z tym i zna może jakieś rozwiązanie?
Dziękuję za pomoc!
#2
Napisano 31 maja 2018 - 14:25
Tak jest już dobre parę miesięcy i pewnie jeszcze trochę czasu minie, zanim Facebook naprawi swoją aplikację. O ile w ogóle . Grunt, że chociaż powiadomienia działają .
Użytkownik Zireael edytował ten post 31 maja 2018 - 14:25
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#3
Napisano 18 czerwca 2018 - 08:36
chciałbym odkopać trochę temat.
W necie można znaleźć sporo artykułów czy filmików jak sobie poradzić z tym problemem. Ja próbowałem juz chyba wszystkiego i żaden nie pomaga. Waham się nawet czy nie sprzedać lub zamienić przez to zegarka (messenger w AW jest mi bardzo potrzebny). Czy jest na forum jakiś magik który by mogł mnie pokierować krok po kroku jak sobie z tym poradził, jestem w stanie nawet zapłacić.... Pomocy
#4
Napisano 18 czerwca 2018 - 12:19
Chociaż jak teraz sprawdziłem, to po otrzymaniu powiadomienia mogę wejść i odpowiedzieć. Ale jak chcę wejść w historię konwersacji, to wyświetlają się grupy/osoby, z którymi koresponduję, ale po wejściu w daną konwersację nadal kręci się kółko.
Użytkownik damianmajk edytował ten post 18 czerwca 2018 - 12:23
#5
Napisano 18 czerwca 2018 - 12:43
Czyli w dalszym ciagu jest niesmowity bałagan jeśli chodzi o ta kwestie :/ jest jakaś osoba która może pomoc w tej kwestii?
#6
Napisano 18 czerwca 2018 - 16:15
ile płacisz? ja mam baaardzooo starą wersje mess na iP i AW (prawie rok nie aktualizowałem) i zazwyczaj działa, czasem pomieli długo, ale zadziała a później jest ok.
iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy
#7
Napisano 18 czerwca 2018 - 17:34
ile płacisz? ja mam baaardzooo starą wersje mess na iP i AW (prawie rok nie aktualizowałem) i zazwyczaj działa, czasem pomieli długo, ale zadziała a później jest ok.
no to działamy
#8
Napisano 21 czerwca 2018 - 21:02
Da rade ktoś pomóc ?? Wielka prośba...
#9
Napisano 21 czerwca 2018 - 21:31
To raczej musi naprawić facebook i wypuścić aktualizację, właśnie testowo u siebie zainstalowałem i ciągle kręci się kółeczko.
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
#10
Napisano 23 czerwca 2018 - 08:03
Od wczoraj jest dostepna aktualizacja messengera, dzięki niej coś się zmieniło, aplikacja się włącza wyświetlone są rozmowy, jednak nie laduje teraz obrazków kontaktów oraz nie laduje treści rozmów, ma ktoś tak?
#11
Napisano 23 czerwca 2018 - 08:38
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#12
Napisano 23 czerwca 2018 - 08:39
Tak, mam tak samo.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#13
Napisano 23 czerwca 2018 - 08:41
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#14
Napisano 20 lipca 2018 - 17:30
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#15
Napisano 20 lipca 2018 - 19:38
O, dobrze wiedzieć - miła odmiana po pół roku (ponad) kręcącego się kółeczka . Zainstaluję i też potestuję .
EDIT Uruchomił się, ale jak wejdę w rozmowę to dalej kręci. Zobaczę, czy do jutra się coś zmieni.
Użytkownik Zireael edytował ten post 20 lipca 2018 - 20:02
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#16
Napisano 20 lipca 2018 - 20:36
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#17
Napisano 23 lipca 2018 - 00:48
Ja właśnie sprawdziłem i messenger chodzi aż miło, wszystko się ładnie wczytuje.
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
#18
Napisano 23 lipca 2018 - 07:41
Ale super. Działa. Dzięki za info
#19
Napisano 23 lipca 2018 - 21:39
Mi coś się wtedy sknociło z tą aktualizacją, bo pokazywała mi się dalej w App Store. Zaktualizowałam jeszcze raz i jest ok .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#20
Napisano 23 lipca 2018 - 21:48
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
#21
Napisano 01 stycznia 2019 - 12:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych