Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odpadający ekran Apple Watch


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksandra999

Aleksandra999
  • 3 postów

Napisano 20 maja 2018 - 21:49

Pomocy!!! W moim apple watchu całkowicie odstaje ekran, gdy próbuje go wcisnąć na miejsce odstaje z jednej strony. Mam go ponad1,5 roku wiec gwarancja już nieaktualna. Zegarek działa normalnie, z dotykiem wszystko Ok, szybka nie jest peknieta, nie był nigdy reperowany. Co powinnam zrobić? Isc z tym do idreama? Ile może kosztować taka naprawa? Możliwe ze to tylko uszczelka?Załączony plik  108FA949-766B-43F2-84D2-A8FCCA57ECAA.jpeg   76,54 KB   1 Ilość pobrań

#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 20 maja 2018 - 23:26

Masz jeszcze pół roku rękojmi jak kupiony u nas w kraju. Idź i reklamuj, zobaczysz co powiedzą.

iPhone 15 Pro


#3 Me_69

Me_69
  • 245 postów

Napisano 20 maja 2018 - 23:55

Mi jak się tak odkleił w serii 0 to wymienili za free w ramach programu z pachnąca bateria (przez to się ekran odkleił) i dali mi serie 1. Zegarek był już sporo po gwarancji.

iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#4 Aleksandra999

Aleksandra999
  • 3 postów

Napisano 21 maja 2018 - 08:59

Możesz podpowiedzieć w ramach jakiego projektu? To jest Apple Watch pierwszy model jaki wyszedł wiec nie wiem jakiej serii :( jak na kobietę jestem totalnie zielona w tym

#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 21 maja 2018 - 09:01

Tym bardziej idź do jakiegokolwiek serwisu Apple który masz koło siebie i tam wszystko powiedzą. Najlepiej Cortland.

iPhone 15 Pro


#6 Aleksandra999

Aleksandra999
  • 3 postów

Napisano 21 maja 2018 - 10:04

Czy musze mieć jakieś potwierdzenie zakupu, fakturę?

#7 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 21 maja 2018 - 10:14

Nie wiem jak z Apple Watchem, ale z każdym innym sprzętem Apple wystarczy tylko numer seryjny urządzenia, ale myślę że jeśli weźmiesz fakturę nie zaszkodzi.

 

Co do programu naprawczego, w sumie nie był to program naprawczy, tylko Apple daje możliwość wymiany urządzenia z taką właśnie spuchnięta baterią lub rozszczelnioną obudową ze względu na baterie do 3 lat od daty zakupu. Najlepiej tak jak pisał ktoś wyżej idź do jakiegoś serwisu Apple, a tam powiedzą co i jak. 


Użytkownik notedeagle edytował ten post 21 maja 2018 - 10:14

MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#8 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 maja 2018 - 10:52

Oddałem ostatnio 38 stalowego w którym wypadła szybka.

Miał 2 lata i 3 miesiące.

Cortland.

 

Wymienili na nowy bo baterie puchną.

W zeszłym tygodniu odebrałem.

 

Nie jest potrzebny żaden dokument.


Użytkownik MaciejNowak edytował ten post 21 maja 2018 - 10:53

Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#9 cobytuwpisać-945fbb9a76

cobytuwpisać-945fbb9a76
  • 454 postów

Napisano 22 maja 2018 - 09:41

Oddałem ostatnio 38 stalowego w którym wypadła szybka.

Miał 2 lata i 3 miesiące.

Cortland.

 

Wymienili na nowy bo baterie puchną.

W zeszłym tygodniu odebrałem.

 

Nie jest potrzebny żaden dokument.

potwierdzam, miałem to samo z pierwszą serią, o nic nie pytali, wymienili na nowy zegarek, nie mieli już pierwszej serii, dali serie 2 :-)



#10 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 maja 2018 - 12:31

A to nie wiem, w każdym razie stalowy jest jak był :)


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#11 cobytuwpisać-945fbb9a76

cobytuwpisać-945fbb9a76
  • 454 postów

Napisano 22 maja 2018 - 17:17

A to nie wiem, w każdym razie stalowy jest jak był :)

właśnie stalowy mi wymienili :-)

gratis pasek do wyboru (niestety tylko plastikowy)



#12 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 19 września 2018 - 15:48

A to nie wiem, w każdym razie stalowy jest jak był :)

Wczoraj mi odpadł ekran w moim stalowym AW2 space black... Smutne, bo ani nim nie walę w drzewa jak biegam ani nie rzucam o podłogi. Oddałem dzisiaj do iMad stwierdzili że mimo, iż gwarancja upłynęła 03.2018 to i tak jest 2 lata rękojmii więc Apple powinno wymienić zegarek na nowy. i mam czekać 4 dni na decyzję Apple serwisu w tej sprawie. Oby :)



#13 deling

deling
  • 4 postów

Napisano 20 września 2018 - 18:53

trzeba wiecej z nimi plywac a najlepiej w mocno solonej wodzie typu morze srodziemne to wytrzymaja jeszcze dluzej 


  • japusz lubi to

#14 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 21 września 2018 - 15:02

trzeba wiecej z nimi plywac a najlepiej w mocno solonej wodzie typu morze srodziemne to wytrzymaja jeszcze dluzej 

Ale ja z nim nie pływam - ani tym bardziej w morzu.



#15 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 21 września 2018 - 15:54

Bardziej chodzi o puchnięcie baterii, no ale może słona woda temu tez sprzyja ;)

MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#16 japusz

japusz
  • 361 postów

Napisano 22 września 2018 - 13:51

Przepraszam, ale skoro dajmy na to na stronie apple jest info przy serie 3, że można z nim pływać to czemu tego nie robić? Ja rozumiem dbanie o zegarek itp, ale to jest smartwatch ktory i tak ma zywotnosc sporo krotsza od tradycyjnego zegarka. Ja smartwatcha kupuje z mysla ze ma mi dzialac minimum te 2 lata, a jak po tym czasie bedzie wymagal naprawy, wymiany baterii to ok - moge go podreperowac w zaleznosci od ceny za taka naprawe.
Nie przesadzajmy. Kupujemy dane produkty to z nich korzystajmy a nie bedziemy sie zastanawiac czy jadac na wakacje mam zabrac iphona czy smartwatcha bo bedzie 40stopni w sloncu i cos mu sie stanie jak beda na niego padac promienie sloneczne.

#17 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 24 września 2018 - 21:33

Przepraszam, ale skoro dajmy na to na stronie apple jest info przy serie 3, że można z nim pływać to czemu tego nie robić? Ja rozumiem dbanie o zegarek itp, ale to jest smartwatch ktory i tak ma zywotnosc sporo krotsza od tradycyjnego zegarka. Ja smartwatcha kupuje z mysla ze ma mi dzialac minimum te 2 lata, a jak po tym czasie bedzie wymagal naprawy, wymiany baterii to ok - moge go podreperowac w zaleznosci od ceny za taka naprawe.
Nie przesadzajmy. Kupujemy dane produkty to z nich korzystajmy a nie bedziemy sie zastanawiac czy jadac na wakacje mam zabrac iphona czy smartwatcha bo bedzie 40stopni w sloncu i cos mu sie stanie jak beda na niego padac promienie sloneczne.

PRzy AW2 też masz pełną wodoodporność. i owszem zdarzało mi się pójść na basen, leżeć z nim w wannie cz brać prysznic. No chyba do tego służy żeby był odporny na czynniki zewnętrzne. Ale czemu ekran odpadł? Nie wiem, nigdy nim nie uderzyłem o nic. Pewnie efekt wspomnianej spuchniętej baterii i kleju od ekranu. Narazie poleciał z iMada do centrum serwisowego Apple'a i napisali że średnio 7 dni im to zajmuje. Ja akurat przymierzałem się do zmiany na stalowego (czyli cholerne LTE) AW4 chociaż trochę szkoda kasy (750 euro)...



#18 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 02 października 2018 - 18:41

PRzy AW2 też masz pełną wodoodporność. i owszem zdarzało mi się pójść na basen, leżeć z nim w wannie cz brać prysznic. No chyba do tego służy żeby był odporny na czynniki zewnętrzne. Ale czemu ekran odpadł? Nie wiem, nigdy nim nie uderzyłem o nic. Pewnie efekt wspomnianej spuchniętej baterii i kleju od ekranu. Narazie poleciał z iMada do centrum serwisowego Apple'a i napisali że średnio 7 dni im to zajmuje. Ja akurat przymierzałem się do zmiany na stalowego (czyli cholerne LTE) AW4 chociaż trochę szkoda kasy (750 euro)...

Epilog: Dzisiaj po prawei 2 tyg od oddania dostałem nowego AW2 stalowego. Faktycznie nic z tym nie robią, tylko wymieniają na nowe sztuki. Miło, kolejny rok gwarancji od dzisiaj. Pewnie niebawem kupię sobie Aw4 stalowego gdzieś zagranicą a tego sprzedam :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych