Mac Mini late 2012 i5 2,5GHz - nie startuje, odtwarza sygnał startowy
#1
Napisano 19 maja 2018 - 15:43
Mac Mini nie stratuje i odtwarza dźwięk startowy, średnio co sekundę i do nieskończoności. Na monitorze nie pojawia się logo ale jakiś sygnał jest bo ekran nie wyrzuca komunikatu NO SIGNAL.
Problem pojawił się po przełożeniu dysku SSD. Kiedy wróciłem do starego dysku, jest to samo.
Nie mam oryginalnej klawiatury z kablem. Mam Bluetooth ewentualnie z PC mogę wziąć z kablem... .
HELP
Czy ktoś miał podobny problem? Ktoś może pomóc?
#2
Napisano 19 maja 2018 - 18:00
Może kabel od dysku. Jak możesz to sprawdź dyski poza komputerem.
Możesz też spróbować uruchomić komputer z pena albo dysku zewnętrznego.
Użytkownik tomtom_su edytował ten post 19 maja 2018 - 18:02
#3
Napisano 19 maja 2018 - 19:04
#4
Napisano 19 maja 2018 - 20:16
Myślę że każda na usb zadziała. Odpalasz, wciskasz ALT aż pojawi się okno wyboru i wybierasz dysk startowy (np. pena).
#5
Napisano 19 maja 2018 - 21:37
#6
Napisano 20 maja 2018 - 10:01
#7
Napisano 20 maja 2018 - 10:06
#8
Napisano 20 maja 2018 - 11:22
Zapętlony gong oznacza brak zakończenia procedury startowej płyty. Inaczej mówiąc, jedno z urządzeń płyty nie zgłosiło się lub zgłosiło się błędnie. Sprawdź czy nie uszkodziłeś przy wymianie jakiś gniazd lub pinów.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#9
Napisano 20 maja 2018 - 15:54
Taśmy dysku... .
Wyciągałem jeszcze baterie z płyty głównej, niestety jest nadal to samo.
Po włączeniu czuć ze dysk się kręci... .
#10
Napisano 20 maja 2018 - 19:55
Uszkodzona taśma nie zablokuje procedury. Możesz odpiąć taśmę i sprawdzić, czy mini wystartuje, choć myślę, że nie tu leży problem. Przy uszkodzonej taśmie komputer powinien zgłosić się do białego ekranu, a nie zapętlonego gongu. Albo coś uszkodziłeś przy wymianie, albo masz zwyczajnego pecha.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#11
Napisano 20 maja 2018 - 20:23
#12
Napisano 20 maja 2018 - 22:43
Jak jesteś z Krakowa możesz odwiedzić np. Macsupport.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#13
Napisano 20 maja 2018 - 22:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych