Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Będę bardzo wdzięczna za szybką pomoc - iPhone 6s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paulina Moczadło

Paulina Moczadło
  • 1 postów

Napisano 18 kwietnia 2018 - 14:54

A więc sprawa ma się tak, wczoraj bylam wymienić zbitą szybkę w Komputroniku, przy płaceniu dowiedziałam się że wymieniając szybke, uszkodzil czujnik automatycznego wygaszania telefonu (chyba tak to się nazywa) i że zamówili mi nowy i pan powiedział, że wymienią mi to w czwartek lub piątek (dziś środa) dlatego jeszcze dokladnie szybki nie przykleili i odstaje, wychodząc zapytałam sie o cene szybki hartowanej, usłyszalam ją ale pan odradził mi zakładanie jej, ponieważ jak to mi powiedział przy wymienianiu tego czujnika szybka moglaby sie zbic czy cos, wiec nie kupiłam jej. Dziś spadł mi telefon na ziemię niestety i ukruszyl się troszczeczke górny lewy róg szybki od ktorego odbiega linia pęknięcia, jest mała, ale długa, bo przechodzi przez pół telefonu, ale nie widać ze jest ekran stłuczony jak się patrzy na niego prosto. I przechodząc do pytania czy ta peknieta szybka uniemozliwi wymiane tego czujnika? Czy będe musiala znowu kupić nową szybke? Bo troche mi szkoda 300 zl w błoto. Dodam że to iPhone 6s. Bardzo prosze o odpowiedź, bo boję się ze nie bed mogli mi juz tej szybki jakby odkleic z powodu jej pekniecia.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 18 kwietnia 2018 - 17:17

Ja to bym się z kasą raczej żegnał. Ciekawe w sumie, że taka duża sieć, która oficjalnie jest dystrybutorem Apple bawi się w nieautoryzowany serwis.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 filip96

filip96
  • 7 postów

Napisano 19 kwietnia 2018 - 23:03

Masz jeszcze gwarancję? Ja miałem problem z zbitą szybka od aparatu wymieniam w nieautoryzowanym serwisie pisałem o tym kilka dni temu i jeden z forumowiczów mi go polecił. Co najważniejsze mają bezpłatną diagnozę.

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 kwietnia 2018 - 23:40

A więc sprawa ma się tak, wczoraj bylam wymienić zbitą szybkę w Komputroniku, przy płaceniu dowiedziałam się że wymieniając szybke, uszkodzil czujnik automatycznego wygaszania telefonu (chyba tak to się nazywa) i że zamówili mi nowy i pan powiedział, że wymienią mi to w czwartek lub piątek (dziś środa) dlatego jeszcze dokladnie szybki nie przykleili i odstaje, wychodząc zapytałam sie o cene szybki hartowanej, usłyszalam ją ale pan odradził mi zakładanie jej, ponieważ jak to mi powiedział przy wymienianiu tego czujnika szybka moglaby sie zbic czy cos, wiec nie kupiłam jej. Dziś spadł mi telefon na ziemię niestety i ukruszyl się troszczeczke górny lewy róg szybki od ktorego odbiega linia pęknięcia, jest mała, ale długa, bo przechodzi przez pół telefonu, ale nie widać ze jest ekran stłuczony jak się patrzy na niego prosto. I przechodząc do pytania czy ta peknieta szybka uniemozliwi wymiane tego czujnika? Czy będe musiala znowu kupić nową szybke? Bo troche mi szkoda 300 zl w błoto. Dodam że to iPhone 6s. Bardzo prosze o odpowiedź, bo boję się ze nie bed mogli mi juz tej szybki jakby odkleic z powodu jej pekniecia.

Nie powinnaś płacić za niewykonaną lub nienależycie wykonaną usługę. Ponieważ usługa nie została wykonana masz prawo żądać wykonania usługi lub zwrotu zapłaconej kwoty.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych