Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone X nie działa dotyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 12:34

Witam mam problem z dotykiem w 4 miesięcznym Iphonem X. Telefon działa normalnie tylko nie reaguje na dotyk palca. Twardy reset nie poprawia sytuacji. Telefon w temperaturze pokojowej. Ktoś miał taki problem ? Czy można to rozwiązać w domu czy trzeba oddać do Tmobile/Serwisu

 

pozdrawiam



#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 kwietnia 2018 - 12:41

A probowales przywracać ustawienia fabryczne bez kopii zapasowej? Jak nie to pierwszy krok. Jak nie pomoże to serwis.

iPhone 15 Pro


#3 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 12:47

A probowales przywracać ustawienia fabryczne bez kopii zapasowej? Jak nie to pierwszy krok. Jak nie pomoże to serwis.

nie próbowałem ale mam teraz problem bo nie był archwizowany od 30 stycznia, a nie chciałbym utracić tego co w tym czasie na nim przybyło jest jakaś możliwość ?

telefon w tej chwili z blokadą sim bez dostępu do wifi 


Użytkownik wrobson edytował ten post 16 kwietnia 2018 - 12:50


#4 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:02

A nie możesz podłączyć do kompa i zarchiwizować? Albo gdzieś do Wifi się podłączyć? Najlepiej na czysto wgrać, żeby sprawdzić czy to soft się schrzanił czy hardware.

iPhone 15 Pro


#5 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:13

A nie możesz podłączyć do kompa i zarchiwizować? Albo gdzieś do Wifi się podłączyć? Najlepiej na czysto wgrać, żeby sprawdzić czy to soft się schrzanił czy hardware.

No ok ale jak mam się podłączyć jak telefon jest zablokowany, Blokada sim wifi nie aktywne, nie mogę wejść w niego. Jak podłączam do iTunes to piszę że mam wpisać kod na iphonie, ale jak mam to zrobić skoro dotyk nie działa 



#6 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 kwietnia 2018 - 13:16

To źle zrozumiałem . To w tym wypadku tylko DFU i wgranie od nowa systemu. No i tracisz wszystkie dane. Nowej kopii nie zrobisz bez dostępu do telefonu, który masz zablokowany. Nic innego nie zrobisz.

Użytkownik Regiss edytował ten post 16 kwietnia 2018 - 13:17

iPhone 15 Pro


#7 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 18 kwietnia 2018 - 20:03

To źle zrozumiałem . To w tym wypadku tylko DFU i wgranie od nowa systemu. No i tracisz wszystkie dane. Nowej kopii nie zrobisz bez dostępu do telefonu, który masz zablokowany. Nic innego nie zrobisz.

tryb dfu i ponowne wgrania nawet czystego oprogramowania nic nie dało. X pojechał na serwis, miła Pani w Tmobile powiedziała że już się zdarzały takie ptaszki, miasto około 70 000 mieszkańców czyli w miastach większych to musi być przynajmniej raz w tygodniu taki klient normalnie amejzing :D 



#8 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 19 kwietnia 2018 - 06:24

Kto oddaje Iphone na gwarancji to operatora...
  • Giallorosso i Krzyssp2 lubią to

#9 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 19 kwietnia 2018 - 08:26

Kto oddaje Iphone na gwarancji to operatora...

też sie dziwie.. i pewnie z fakturami biegają :D ale.. jak ktoś lubi czekać


  • kristof461 i krzysztofsds lubią to

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#10 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 19 kwietnia 2018 - 17:47

oj tam oj tam miałem najbliżej co za różnica tydzień w tą czy tamtą mam jeszcze 1 także luz



#11 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 20 kwietnia 2018 - 16:29

oj tam oj tam miałem najbliżej co za różnica tydzień w tą czy tamtą mam jeszcze 1 także luz

ja mam jeszcze bliżej bo kurier przyjezdza mi pod brame odebrać sprzęt :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#12 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 21 kwietnia 2018 - 07:48

ja mam jeszcze bliżej bo kurier przyjezdza mi pod brame odebrać sprzęt :)

Wygrałeś :D



#13 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 21 kwietnia 2018 - 09:47

ja mam jeszcze bliżej bo kurier przyjezdza mi pod brame odebrać sprzęt :)


Ta, tylko że ci z serwisu wybierają najtańszą wersje kuriera bez powiadomienia telefonem i możliwości ustalenia godziny odbioru. A jak kurier przyjedzie rano a ty akurat będziesz w pracy? Ja tak miałem i potem musiałem dymać 30km żeby odebrać telefon osobiście z siedziby DPD. Kurier to wcale nie taka fajna opcja jak się wydaje.

#14 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 21 kwietnia 2018 - 12:48

Ta, tylko że ci z serwisu wybierają najtańszą wersje kuriera bez powiadomienia telefonem i możliwości ustalenia godziny odbioru. A jak kurier przyjedzie rano a ty akurat będziesz w pracy? Ja tak miałem i potem musiałem dymać 30km żeby odebrać telefon osobiście z siedziby DPD. Kurier to wcale nie taka fajna opcja jak się wydaje.


Niektórym się nigdy nie dogodzi. Nie dość że za darmo w obie strony to jeszcze źle. Kurier zwykle zależnie od firmy podejmuje 3 próby dostarczenia w różne dni. Można też przez infolinie się dogadać co do godziny. Ale po co, lepiej dymać 30 km.

iPhone 15 Pro


#15 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 21 kwietnia 2018 - 14:16

Ta, tylko że ci z serwisu wybierają najtańszą wersje kuriera bez powiadomienia telefonem i możliwości ustalenia godziny odbioru. A jak kurier przyjedzie rano a ty akurat będziesz w pracy? Ja tak miałem i potem musiałem dymać 30km żeby odebrać telefon osobiście z siedziby DPD. Kurier to wcale nie taka fajna opcja jak się wydaje.

akurat z mojego rejonu znam kurierów :) telefon mam 10 min przed przyjazdem, jeśli nie to paczke odbieram w pkcie blisko domu :) to co piszesz to troche przerysowane, bo takiej sytuacji nie miałem nigdy. Nie mam czasu chodzić do Play i prosić się żeby przyjeli telefon. Kurier zabiera, 3-4 dni, kurier przywozi. Może być lepiej?


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#16 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 21 kwietnia 2018 - 17:24

Super że znasz kurierów. A jak wezmą nowego? Przytoczyłem tylko scenkę z życia. Nie wszyscy kurierzy są fajni. Jeżeli taki mało entuzjastycznie podchodzi do pracy i nie ma obowiązku zadzwonić to wrzuca kartkę do skrzynki i ma resztę w ... poważaniu. Rozmawiałem nawet z kimś z obsługi Cortland w tej sprawie, sugerując, że mogliby wprowadzić wersje droższą przesyłki z możliwością ustalenia godziny i daty dostawy, oczywiście za dodatkową opłatą ale nie byli zainteresowani.

#17 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 21 kwietnia 2018 - 18:57

Ta, tylko że ci z serwisu wybierają najtańszą wersje kuriera bez powiadomienia telefonem i możliwości ustalenia godziny odbioru. A jak kurier przyjedzie rano a ty akurat będziesz w pracy? Ja tak miałem i potem musiałem dymać 30km żeby odebrać telefon osobiście z siedziby DPD. Kurier to wcale nie taka fajna opcja jak się wydaje.

Ja mieszkam w niedużym mieście i zawsze, jak coś zamawiam i biorę przesyłkę kurierską, to kurier albo do mnie dzwoni zanim w ogóle podjedzie pod dom, albo dzwoni, gdy podjedzie i okaże się, że nikogo nie ma w domu - wtedy normalnie można się dogadać. Ostatnio z DHL miałam problem z odbiorem przesyłki ode mnie jak wysyłałam telefon do serwisu, ale jak telefon do mnie wracał, to kurier od razu dzwonił i nie było żadnego problemu - więc w moim przypadku to raczej jakaś jednostkowa sytuacja :).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#18 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 kwietnia 2018 - 23:25

Ta, tylko że ci z serwisu wybierają najtańszą wersje kuriera bez powiadomienia telefonem i możliwości ustalenia godziny odbioru. A jak kurier przyjedzie rano a ty akurat będziesz w pracy? Ja tak miałem i potem musiałem dymać 30km żeby odebrać telefon osobiście z siedziby DPD. Kurier to wcale nie taka fajna opcja jak się wydaje.

Który serwis Apple wysyła DPD ?


Super że znasz kurierów. A jak wezmą nowego? Przytoczyłem tylko scenkę z życia. Nie wszyscy kurierzy są fajni. Jeżeli taki mało entuzjastycznie podchodzi do pracy i nie ma obowiązku zadzwonić to wrzuca kartkę do skrzynki i ma resztę w ... poważaniu. Rozmawiałem nawet z kimś z obsługi Cortland w tej sprawie, sugerując, że mogliby wprowadzić wersje droższą przesyłki z możliwością ustalenia godziny i daty dostawy, oczywiście za dodatkową opłatą ale nie byli zainteresowani.

W DHL i UPS (wg mojej wiedzy z tych firm kurierskich korzystają w przeważającej części serwisy Apple w Polsce i na świecie) jak Ci nie pasuje czekać na kuriera w określonej porze dnia pod konkretnym adresem to możesz przekierować paczkę np. do saloniku prasowego etc. , które są zwykle czynne po kilkanaście godzin dziennie i odbierasz kiedy chcesz. Podobnie z nadawaniem: Możesz poprosić serwis o nadawczy list przewozowy i nie zamawiać kuriera - tylko dostarczyć paczkę do wybranego przez Ciebie punktu przyjęć w pasującej Ci porze dnia j.w.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#19 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 23 kwietnia 2018 - 11:18

To nie jest takie oczywiste. O ile z DHL da się zazwyczaj przekierować paczkę do punktu (choć niezawsze przychodzi smsem potrzebny kod do przekierowania), to już nadania w punkcie z wcześniej wygenerowanym listem przewozowym mi odmówiono. W UPS z kolei przekierowanie działa różnie, czasami przychodzi mail, że można przekierować, a czasami nie. Wtedy przekierować można tylko jeśli wcześniej rejestrowaliśmy się w ich systemie i dostaliśmy listem kod potwierdzający nasz adres zamieszkania.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#20 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 postów

Napisano 24 kwietnia 2018 - 18:33

Który serwis Apple wysyła DPD ?

W DHL i UPS (wg mojej wiedzy z tych firm kurierskich korzystają w przeważającej części serwisy Apple w Polsce i na świecie) jak Ci nie pasuje czekać na kuriera w określonej porze dnia pod konkretnym adresem to możesz przekierować paczkę np. do saloniku prasowego etc. , które są zwykle czynne po kilkanaście godzin dziennie i odbierasz kiedy chcesz. Podobnie z nadawaniem: Możesz poprosić serwis o nadawczy list przewozowy i nie zamawiać kuriera - tylko dostarczyć paczkę do wybranego przez Ciebie punktu przyjęć w pasującej Ci porze dnia j.w.


To było 2 lata temu wiec nie będę się kłócił czy to było DPD DHL czy ciś innego. Kurier wrzucił mi kartkę do skrzynki z informacją że będzie rano albo mam sobie odebrać w Ciechanowie. Pani na infolinii stwierdziła że kurier jeździ rano i nic na to nie poradzi. Tak trudno to zrozumieć? Może teraz się coś zmieniło. Oby.

#21 wrobson

wrobson
  • 15 postów

Napisano 26 kwietnia 2018 - 07:20

Telefon wrócił wczoraj z serwisu wymieniono cały panel przedni i z tego co widzę tylni też bo miałem rysę a teraz jej nie ma może to jakoś jest zintegrowane 

że wymieniają całe body ?

 

ps. Telefon działa normalnie 



#22 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 kwietnia 2018 - 21:34

A jesteś pewien, że nie wymienili ci całego telefonu?

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#23 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 kwietnia 2018 - 21:46

Raczej wymienili. Bo tylnego panelu się nie naprawia. W razie stłuczki jest wtedy wymieniany cały telefon. Tył jest tak sklejony że jego rozebranie jest praktycznie niemożliwe bez totalnej demolki.
  • Queen lubi to

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych