Czasami zwrot przyjmują czasami nie. Jak to jest w końcu ? Jak przetestować płatną aplikację bez ryzyka pozostania z aplikacją, która nam nie odpowiada ?
Jak to jest z tymi zwrotami aplikacji ?
#1
Napisano 04 kwietnia 2018 - 21:37
#2
Napisano 05 kwietnia 2018 - 05:33
#3
Napisano 05 kwietnia 2018 - 07:24
#4
Napisano 05 kwietnia 2018 - 12:21
Co do zasady wszelkie zakupy w App Store są ostateczne.
Nie są udzielane również żadne gwarancje że kupiona aplikacja będzie działać stabilnie albo że w ogóle będzie funkcjonować tak jak się spodziewasz po opisie.
Każda prośba o zwrot kasy za zakupioną aplikacje jest rozpoznawana indywidualnie. Mogą zwrócić kasę ale nie muszą i jest to w warunkach umowy na które wyrażasz zgodę zanim w ogóle zaczniesz korzystać z App Store.
Nie ma żadnego prawa wymuszającego coś podobnego jak gwarancja lub zwrot dla oprogramowania. Jest ono udostępniane "as-is" z angielskiego i tyle.
Sam osobiście prosiłem o zwrot wiele razy, z reguły tego samego lub następnego dnia po zakupie i jeszcze nigdy nie spotkałem się z odmową, ale za każdym razem byłem rzetelnie informowany że zwrot odbywa się w drodze wyjątku.
#5
Napisano 05 kwietnia 2018 - 12:50
Skoro aplikacja nie działa a została zakupiona to zwrot powinien być bezproblemowy.
#6
Napisano 06 kwietnia 2018 - 10:52
Jest pewna przestrzeń między "powinno" a "taki jest stan faktyczny" i o tym pisałem wcześniej. Formalnie nie ma udzielanych gwarancji i formalnie wszystkie zakupy są ostateczne.
Jest też pewna przestrzeń między formalnościami a praktyką, i w praktyce nie słyszałem żeby ktoś kupił aplikację która obiecuje że robi coś, a faktycznie tego nie robi a Apple odmówiło zwrotu kasy, zwłaszcza jeśli taką prośbę zgłosi się tuż po zakupie, a nie wielu dniach/tygodniach/miesiącach korzystania.
Po prostu każdy przypadek jest traktowany indywidualnie, a wszelkie zwroty są uznawane w drodze wyjątku, bo co do zasady nie ma zwrotów z żadnego powodu.
Użytkownik imrik edytował ten post 06 kwietnia 2018 - 10:53
#7
Napisano 06 kwietnia 2018 - 21:39
Szkoda, że jest taka uznaniowość. To bardzo utrudnia zakup aplikacji. Ja zostałem z kilkoma gniotami. I nie jestem skłonny do ryzyka. Traci na tym apple, tracą deweloperzy. Ale kogo to obchodzi...
#8
Napisano 07 kwietnia 2018 - 03:04
Nie jest tak czarno, taką odpowiedź otrzymałem i to dość szybko.
Zakup groszowy ale aplikacja nie działała i dla zasady oraz chęci sprawdzenia jak to jest ze zwrotami zwróciłem.
Niedawno otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenie problemu dotyczącego rzeczy Private Photo + Video Vault - Private Browser+ Notes with customized beautiful lock screens iTunes. Chcielibyśmy potwierdzić zwrot środków za ten zakup w kwocie 1,99 zł.
Z wyrazami szacunku,Zespół App Store Copyright © 2017 Apple Distribution International,
pod adresem 1 Infinite Loop, Cupertino, Kalifornia
Wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności | Warunki korzystania z usługi
Opinie i prośby dotyczące sklepu iTunes Store | Pobierz aplikację iTunes
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych