Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak to jest z tymi zwrotami aplikacji ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 04 kwietnia 2018 - 21:37

Czasami zwrot przyjmują czasami nie. Jak to jest w końcu ? Jak przetestować płatną aplikację bez ryzyka pozostania z aplikacją, która nam nie odpowiada ?



#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 05 kwietnia 2018 - 05:33

To zadzwoń na infolinie - to najrzetelniejszą źródło.
Fallout ...war, war never changes...

#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 05 kwietnia 2018 - 07:24

Ja dwa razy rezygnowałem i bez problemu, ale rezygnowałem w ciągu godziny od zakupu. To oczywiście nie dowód ze zawsze zadziała, ale nadzieja.

#4 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 05 kwietnia 2018 - 12:21

Co do zasady wszelkie zakupy w App Store są ostateczne.

Nie są udzielane również żadne gwarancje że kupiona aplikacja będzie działać stabilnie albo że w ogóle będzie funkcjonować tak jak się spodziewasz po opisie.

 

Każda prośba o zwrot kasy za zakupioną aplikacje jest rozpoznawana indywidualnie. Mogą zwrócić kasę ale nie muszą i jest to w warunkach umowy na które wyrażasz zgodę zanim w ogóle zaczniesz korzystać z App Store.

 

Nie ma żadnego prawa wymuszającego coś podobnego jak gwarancja lub zwrot dla oprogramowania. Jest ono udostępniane "as-is" z angielskiego i tyle.

 

Sam osobiście prosiłem o zwrot wiele razy, z reguły tego samego lub następnego dnia po zakupie i jeszcze nigdy nie spotkałem się z odmową, ale za każdym razem byłem rzetelnie informowany że zwrot odbywa się w drodze wyjątku.



#5 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 05 kwietnia 2018 - 12:50

Skoro aplikacja nie działa a została zakupiona to zwrot powinien być bezproblemowy.



#6 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 06 kwietnia 2018 - 10:52

Jest pewna przestrzeń między "powinno" a "taki jest stan faktyczny" i o tym pisałem wcześniej. Formalnie nie ma udzielanych gwarancji i formalnie wszystkie zakupy są ostateczne.

 

Jest też pewna przestrzeń między formalnościami a praktyką, i w praktyce nie słyszałem żeby ktoś kupił aplikację która obiecuje że robi coś, a faktycznie tego nie robi a Apple odmówiło zwrotu kasy, zwłaszcza jeśli taką prośbę zgłosi się tuż po zakupie, a nie wielu dniach/tygodniach/miesiącach korzystania.

 

Po prostu każdy przypadek jest traktowany indywidualnie, a wszelkie zwroty są uznawane w drodze wyjątku, bo co do zasady nie ma zwrotów z żadnego powodu.


Użytkownik imrik edytował ten post 06 kwietnia 2018 - 10:53


#7 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 06 kwietnia 2018 - 21:39

Szkoda, że jest taka uznaniowość. To bardzo utrudnia zakup aplikacji. Ja zostałem z kilkoma gniotami. I nie jestem skłonny do ryzyka. Traci na tym apple, tracą deweloperzy. Ale kogo to obchodzi...



#8 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 07 kwietnia 2018 - 03:04

Nie jest tak czarno, taką odpowiedź otrzymałem i to dość szybko. 

Zakup groszowy ale aplikacja nie działała i dla zasady oraz chęci sprawdzenia jak to jest ze zwrotami zwróciłem.

 

 

Niedawno otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenie problemu dotyczącego rzeczy Private Photo + Video Vault - Private Browser+ Notes with customized beautiful lock screens iTunes. Chcielibyśmy potwierdzić zwrot środków za ten zakup w kwocie 1,99 zł.

  Z wyrazami szacunku, 
Zespół App Store ss_shadow.png   Copyright © 2017 Apple Distribution International, 
pod adresem 1 Infinite Loop, Cupertino, Kalifornia 
Wszelkie prawa zastrzeżone |  Polityka prywatności |  Warunki korzystania z usługi 
Opinie i prośby dotyczące sklepu iTunes Store |  Pobierz aplikację iTunes




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych