Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook pierwsze logowanie-zablokowane konto


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 lemon222

lemon222
  • 1 postów

Napisano 26 marca 2018 - 18:53

Witam

 

Uruchomiłem swojego nowego pierwszego MacBooka Air. Na wstępie pokazał się panel logowanie do konta użytkownika. Hasła do tego konta nie znam więc korzystam z opcji resetuj używając Apple ID Niestety nie mogę się zalogować, pojawia się komunikat "Nie można było się zalogować; błąd serwera. Spróbuj ponownie".

Niestety ponowne próby nic nie zmieniają. Czy nie jest to dziwna sytuacja że na zupełnie nowym komputerze znajduje się już profil użytkownika zablokowany hasłem?.

Jak mogę rozwiązać ten problem ?

Dziękuję za wszelką pomoc :)



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 marca 2018 - 23:55

Witam

 

Uruchomiłem swojego nowego pierwszego MacBooka Air. Na wstępie pokazał się panel logowanie do konta użytkownika. Hasła do tego konta nie znam więc korzystam z opcji resetuj używając Apple ID Niestety nie mogę się zalogować, pojawia się komunikat "Nie można było się zalogować; błąd serwera. Spróbuj ponownie".

Niestety ponowne próby nic nie zmieniają. Czy nie jest to dziwna sytuacja że na zupełnie nowym komputerze znajduje się już profil użytkownika zablokowany hasłem?.

Jak mogę rozwiązać ten problem ?

Dziękuję za wszelką pomoc :)

Wiele może wyjaśnić odpowiedź na pytanie jak wszedłeś w posiadanie tego komputera. Kupiłeś w AOS albo od autoryzowanego resellera czy może "z drugiej ręki" ?
Hasło na fabrycznie nowym sprzęcie Apple oznacza najprawdopodobniej, że komputer został "wyprowadzony" z jakiejś firmy, a na urządzeniu aktywny jest profil MDM. Nic sam z tym nie zrobisz.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych