Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można otworzyć folderu Documents


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 25 marca 2018 - 09:01

Hejka.

Dzisiaj napotkałem na niespodziewany problem, natomiast chciałem wejść we folder swoich dokumentów i nagle wyskoczył mi błąd

 

Nie można ukończyć czynności; nie można znaleźć oryginalnej rzeczy dla „Documents”.

 

Zrobiłem reset systemu, ale to nic nie dało.

Spotkał się już ktoś z takim problemem i macie jakieś pomysły?



#2 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 25 marca 2018 - 21:20

Chciałbym jeszcze dodać, że ikona Dokumenty jest szara, a w informacjach pokazuje 0 kb. To tak jakby został usunięty, a trochę to dziwne bo sam nic takiego nie robiłem. Czy można to jakoś naprawić, bo w tym folderze miałem dość dużo potrzebnych dokumentów.



#3 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 25 marca 2018 - 23:28

Chciałbym jeszcze dodać, że ikona Dokumenty jest szara, a w informacjach pokazuje 0 kb. To tak jakby został usunięty, a trochę to dziwne bo sam nic takiego nie robiłem. Czy można to jakoś naprawić, bo w tym folderze miałem dość dużo potrzebnych dokumentów.

 

Może miałeś włączoną synchronizację z iCloud dla folderu Dokumenty a teraz nie jesteś zalogowany, albo coś namieszałeś. Nie wiem, pierwsze co, to to wyłączam. 


Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 25 marca 2018 - 23:30

  • -=JaMiRo=- lubi to

Nie czytam prywatnych wiadomości.


#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 18 683 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 marca 2018 - 08:38

ls -lde ~/Documents

 

Od tego zacznijmy.


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#5 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 26 marca 2018 - 09:42

Może miałeś włączoną synchronizację z iCloud dla folderu Dokumenty a teraz nie jesteś zalogowany, albo coś namieszałeś. Nie wiem, pierwsze co, to to wyłączam.


Zdaje mi się, że chyba miałem włączoną, teraz ponownie się zalogowałem i nadal brakuje aktywności tego folderu. Jakieś 2 tygodnie temu system upominałsię o aktualizacje i po aktualizacji katalog znikł. W koszu nic nie widzę.

#6 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 26 marca 2018 - 15:08

ls -lde ~/Documents

Od tego zacznijmy.

 

Nic. :(



#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 18 683 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 marca 2018 - 19:29

Jak to 'nic'? To niemożliwe. Ta komenda _zawsze_ coś zwróci.


---
Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

#8 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 27 marca 2018 - 08:35

Jak to 'nic'? To niemożliwe. Ta komenda _zawsze_ coś zwróci.

 No i widzisz, ale nic się nie stało. Trochę to dziwne, ale ostatnia aktualizacja Sierry rozwaliła mi troszkę system. Nic podobnego wcześniej nie miałem.



#9 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 27 marca 2018 - 08:46

Ale nie może być "nic". Albo dostajesz info o folderze, albo że takiego folderu nie ma. Coś musi Ci zwrócić. Pokaż screenshot z tej komendy w terminalu.

 

Poza tym po tej komendzie nie ma cię "coś stać". My chcemy wiedzieć co jest grane na Twojej maszynie żeby podpowiedzieć Ci co zrobić.


Użytkownik imrik edytował ten post 27 marca 2018 - 08:48


#10 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 166 postów

Napisano 04 kwietnia 2018 - 12:13

Panowie, kompletnie nic się nie działo, żadnej komendy zwrotnej. W każdym bądź razie temat do zamknięcia, ponieważ postanowiłem postawić High Sierre.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych