Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13,3 nie włącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarcinMaks

MarcinMaks
  • 3 postów

Napisano 21 marca 2018 - 22:47

Witam. Jest to MacBook Pro 13,3 z roku 2012, procesor i7 2.7 ram 8gb i dysk ssd 256 gb montowany przeze mnie jako nowy jakieś 2 lata temu. Wersja systemu najnowsza aktualizowana na bieżąco. Więcej informacji o nim nie mam gdyż się nie włącza. Chciałem zrobić backup telefonu poprzez iTunes i podłączyłem sam kabel pod wejście usb nie zdążyłem podpiąć telefonu jak macbook zrobił „pstryk” i padł na amen. Próbowałem go włączyć i nic z tego. Dodam ze po podłączeniu ładowarki dioda nie swieci ciaglymym światłem pomarańczowym podczas ładowania tylko miga słabym światłem. Podłączałem inna ładowarkę i to samo. Jakby nie ładował. Ktoś wie co mogło się stać ?? I jakie mogą być koszty naprawy o ile da się to naprawić ??

#2 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 23 marca 2018 - 09:51

Prawdopodobnie padła sekcja zasilania. Da się naprawić. 



#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 marca 2018 - 12:23

Zablokowało Ci SMC. To częste w tym roczniku jak przełącznik USB ustawi się w tryb programowania (np. przy używaniu nieoryginalnego, taniego kabla lighting) . Wystarczy odpiąć zasilanie i odłączyć baterię (następuje pełen reset SMC) na kilkanaście sekund. Po ponownym podpięciu zasilania (bez zapiętej baterii) mac powinien wystartować w autostarcie. Jak tak się stanie - wyłącz, zapnij baterię i ciesz się zaoszczędzonymi pieniędzmi :). Jeśli jednak nadal będzie martwy to do wymiany jest układ zasilania USB. Taka naprawa nie powinna przekroczyć 200 zł. Jednak w większości przypadków wystarczy hardwarowy reset SMC opisany na początku.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 MarcinMaks

MarcinMaks
  • 3 postów

Napisano 24 marca 2018 - 00:25

Dziękuję za odpowiedzi. Zawiozłem Maca do odpowiednich ludzi. Dam znać co poszło. Pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych