Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage - brak szybkiego podglądu, znikające pliki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Insuperata

Insuperata
  • 29 postów
  • SkądChrzanów

Napisano 15 marca 2018 - 23:08

Witam,

Problem dotyczy aplikacji imessage na imacu, którego kilka dni wcześniej aktualizowałam do High Sierra.  Przy pierwszym uruchomieniu było wszystko w porządku.

 

Po wysłaniu jednego zdjęcia nazwijmy go X bezpośrednio z imaca, pojawił się problem tj.  jeśli otrzymałam zdjęcie, to próbując je otworzyć w szybkim podglądzie pojawiało się na ekranie zdjęcie X, a nie to które było przesłane. Po ponownym uruchomieniu komputera zdjęcia zamieniały się w ikonki bez możliwości podglądu. Odbiorca nie widział plików, które wysyłałam bezpośrednio z maca.

 

Aktualizowałam ponownie na nowo system, wyczyściłam wiadomości, usunęłam z komputera zdjęcie X, wylogowałam się z aplikacji wiadomości, zalogowałam ponownie. 

 

Po tych czynnościach

- Jeśli otrzymuję zdjęcie widzę go w oknie wiadomości, jednak nie mogę go uruchomić w szybkim podglądzie. Otrzymanych zdjęć nie widać w szczegółach w prawym górnym rogu. Po ponownym uruchomieniu komputera zdjęcie zamienia się na ikonkę z literką "i", jeśli w nią klikam pojawia się okno przesyłania plików, które i tak jest puste. (zdj 1)

 

- W przypadku przeciągania pliku bezpośrednio z imaca do okna wiadomości, widzę go w tym oknie, jednak odbiorca na macu go nie widzi, nie mogę oczywiście go otworzyć w podglądzie, na iphonie u odbiorcy pojawia się jako pobieranie, natomiast plik się nie pobiera. Po ponownym uruchomieniu imaca również zamienia się na ikonę z literą "i" (zdj 2), na moim iphonie jako ikonka z „?” (zdj 3)

 

Ustawienia jak również ID są identyczne na wszystkich urządzeniach ( imac, macbook, iphon ) wszystko się synchronizuje. Nie ma problemu z wiadomościami tekstowymi.

 

 

Czy ktoś spotkał się z takim problemem lub ma pomysł jak można go rozwiązać?   :rolleyes:   :unsure:

Załączone pliki

  • Załączony plik  1.jpg   46,85 KB   1 Ilość pobrań
  • Załączony plik  2.jpg   34,84 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.jpg   35,69 KB   0 Ilość pobrań


#2 billi

billi
  • 1 postów

Napisano 08 maja 2018 - 21:52

Czy udało się jakoś rozwiązać problem ?

Mam to samo, już dwa razy stawiałem system od nowa i cały czas ten sam błąd w wiadomościach.



#3 Pshemas

Pshemas
  • 64 postów
  • Płeć:
  • SkądŚląsk

Napisano 04 marca 2019 - 19:39

Mam dokładnie ten sam problem na dwóch iPhonach (6s najnowszy soft i różne konta) :/ 


 MBP 15" 2015  iPhone 6s  iPad 4  Apple TV3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych