Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[FaceTime] Błąd podczas aktywacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Konrad Zaprucki

Konrad Zaprucki
  • 1 postów

Napisano 12 marca 2018 - 21:11

Cześć,

problem dotyczy FaceTime. Na iPhonie loguję się normalnie i wszystko działa. NIestety na MacBook'u Air już tak kolorowo nie jest. O ile wszystko kiedyś działało, tak bodajże od pierwszej wersji high sierry po próbie logowania wyskakuje taki komunikat jak na załączonym obrazku.

 

y6tV1kR.png

 

Próbowałem już chyba wszystko (między innymi zmiana hasła do Apple ID oraz zerowanie pamięci NVRAM). Niestety bez skutku.

Miał ktoś może podobny problem i udało się go rozwiązać? Z góry dzięki za jakikolwiek odzew  :D



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 13 marca 2018 - 11:55

Tutaj masz aż 16 kroków: http://www.hawkdive....ccured-mac.html

Przeczytaj i zanim wykonasz któryś zwłaszcza związany z usuwaniem czegokolwiek polecam zrobić kopię zapasową.

 

Ja bym trochę w ciemno w 3 rzeczy strzelił:

1. Sprawdzałeś czy data i czas ustawiają się automatycznie. Czasem ten bzdet niezależnie od urządzenia ma znaczenie. 

2. Nie masz jakiś aplikacji zewnętrznych które mogą blokować Facetime?

3. Spróbuj safe mode albo po prostu na nowym użytkowniku się zalogować. Jak zadziała znaczy że błąd jest na tym konkretnym użytkowniku i rzeczywiście może trzeba będzie coś usunąć a w najgorszym przypadku z niego zrezygnować.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych